اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده مرکزی

تبدیل سیم کارت همراه اول اعتباری به دائمی با تخفیف به مناسبت عید سعید فطر

تبدیل سیم کارت همراه اول اعتباری به دائمی با تخفیف به مناسبت عید سعید فطر

پایگاه خبری احوال نیوز ، به مناسبت عید سعید فطر ارائه سرویس تبدیل خطوط اعتباری همراه اول به دائمی، تا آخر خرداد ماه با ۳۰ درصد تخفیف انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، مشترکین اعتباری همراه اول که متقاضی استفاده از این طرح هستند در بازه زمانی ۱۴۰۰/۲/۲۳ تا پایان خرداد ماه، جهت هزینه سرویس تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی به جای پرداخت ۱۰۰ هزار تومان با پرداخت مبلغ ۷۰ هزار تومان از مزایای این سرویس بهره مند می شوند.

امکان تبدیل سیم کارت از اعتباری به دائمی برای کلیه مشترکین از درگاه اپلیکیشن “همراه من” فراهم شده است و مشترکین می توانند بدون مراجعه حضوری نیز سیم کارت خود را از اعتباری به دائمی تبدیل نمایند.
برای تبدیل سیم کارت در درگاه “همراه من” ، مشترک پس از ورود به سامانه ، در منوی خدمات ، وارد قسمت تبدیل سیم کارت شده و سپس شماره اعتباری مربوطه را انتخاب و پس از تائید قوانین و مقررات ، در صورت داشتن اعتبار کافی ، تبدیل سیم کارت انجام میگردد.

گفتنی است امکان فعال سازی این سرویس، همچنان بصورت حضوری در مراکز اعلام شده در سایت همراه اول به آدرس https://mci.ir/prepaidtopostpaid نیز وجود دارد.

این بسته بلافاصله پس از تبدیل برای مشترک فعال و قابل استفاده می باشد و از مزایای آن می توان به دریافت بسته اینترنت هدیه ۳۰ گیگابایت به مدت یک ماه از زمان فعالسازی، تخفیف ۵۰ درصدی تعرفه مکالمه درون شبکه (ثابت و همراه) به مدت ۶ ماه و ماهانه ۱۰۰ پیامک رایگان به مدت شش ماه اشاره کرد.

کد خبر ۶۰۸۰۲۴

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x