اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر مرکزی

برپایى نخستین همایش ملی تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه در زبان انگلیسی در مرکز آموزشی زند شیراز

برپایى نخستین همایش ملی تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه در زبان انگلیسی دردر مرکز آموزشی زند شیراز

رئیس مرکز آموزشی عالی زند شیراز ازبرپایى نخستین همایش ملی تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه در زبان انگلیسی با همکاری دانشگاه شیراز و با شرکت اساتید برجسته ادبیات و زبان انگلیسی کشور روز ۲۹ اردیبهشت خبرداد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، دکتر مهدی مخبری ، امروز سه ‌شنبه ٢١ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه ها و اهداف علمى این مرکز آموزش عالى اظهار داشت: توسعه علم و پژوهش و افزایش سطح علمى جامعه از جمله اهداف این مرکز آموزش عالى بوده از این رو ارتقاء محورهاى پژوهشى و مهارت آموزى همواره مورد توجه بوده است.

او مهارت آموزى دانشجویان رااز دیگر اولویت هاى این مرکز توصیف کرد و افزود:مؤسسه آموزش عالى زند از ابتدای راه اندازی علاوه بر آموزشهای کلاسیک، موضوع پژوهش و مهارت افزایی در دستور کار داشته است.
مخبرى با بیان اینکه توجه به بسترهای ایجاد دانشگاه ‌های نسل سوم و چهارم را یکى از لزومات دانشگاههاى سطح جهان محسوب مى شود، ادامه داد: موجب مباهات است که این مرکز آموزش عالی موفق به تربیت فارغ التحصیلانی کارآفرین شده است که علاوه بر توانایی علمی و پژوهشی، به واسطه داشتن مهارت، کارآفرین نیز بوده‌اند.
او همچنین از برپایى مجازى نخستین همایش ملی تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه در زبان انگلیسی در این مرکزآموزش عالى خبرداد.
دبیر علمی همایش ملی زبان انگلیسی نیز در این جلسه گفت: این همایش با هدف بررسی و طرح مسائل و تحولات نوین جهانی در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه برنامه ریزی شده و برگزار خواهد شد.
ناصر رشیدی خاطرنشان کرد: دبیرخانه این رویداد علمی، حدود ۲۰۰ مقاله را از بین مقالات ارسالی، با همراهی داوران، برای ارائه در همایش برگزیده است.
عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز گفت: در این همایش سه سخنران کلیدی در زمینه ترجمه، ادبیات و آموزش زبان انگلیسی به سخنرانی خواهند پرداخت و چهار کارگاه تخصصی نیز با حضور و داوری شخصیت‌های برجسته علمی و دانشگاهی کشور، برگزار می‌شود.
رشیدی گفت: دکتر فریده پورگیو استاد بازنشسته دانشگاه شیراز با موضوع ادبیات، دکتر بهزاد قونسولی استاد دانشگاه فردوسی مشهد در زمینه ترجمه و دکتر علیرضا جلیلی فر استاد دانشگاه شهید چمران اهواز در موضوع در زمینه آموزش زبان انگلیسی سخنرانی خواهند داشت.


دبیر علمی همایش ملی زبان انگلیسی خاطرنشان کرد که علاوه بر حدود ۲۰۰ شرکت کننده‌ای که مقاله ارائه داده‌اند، ۱۰۰ نفر نیز برای شرکت در این رویداد علمی، ثبت نام کرده‌اند.
در ادامه شیوا صدیقى دبیر اجرایی همایش ملی زبان انگلیسی نیز با ارائه توضیحاتی در خصوص برگزاری این همایش، گفت: از یک سال و نیم قبل برنامه ریزی برای برگزاری این همایش آغاز شد.
وى با یادآوری اینکه ابتدا قرار بود همایش به شکل حضوری برگزار شود، گفت: با توجه به شیوع همه گیری کرونا، برگزاری همایش به شکل غیرحضوری در دستور کار قرار گرفت.
او با اشاره به اینکه کمیته‌های مختلفی برای برنامه ریزی و برگزاری همایش ملی زبان انگلیسی فعال شده است، گفت: اعتبار علمی این همایش با اخذ مجوز از ISC برای نمایه کردن مقالات و اطلاعات مشخص شده است.
صدیقی خاطرنشان کرد: این همایش در ۴ بازه زمانی و ۱۰ جلسه موازی، در گرایش ‌های مختلف، از ساعت ۸ صبح روز ۲۹ اردیبهشت آغاز خواهد شد و تا ۶ عصر همان روز ادامه دارد.
او همچنین از انتشار دستاوردهای علمی پژوهشگران این همایش، در قالب کتابچه‌ای چاپ و بر روی سایت خبر داد.

صفدر دوام

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x