اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

نوروزی شهردار اصفهان از تسریع آزادسازی پل شهید کشوری در آینده نزدیک خبر داد

نوروزی شهردار اصفهان از تسریع آزادسازی پل شهید کشوری در آینده نزدیک خبر داد

شهردار اصفهان خبر داد: تصمیم شهرداری بر تکمیل حلقه چهارم حفاظتی از نقطه صفر تا پل آفتاب/ آزادسازی پل شهید کشوری تسریع می شود

پایگاه خبری احوال نیوز ، شهردار اصفهان گفت: در روند بررسی اجرای طرح های عمرانی مهم شهر اصفهان بر ادامه اجرای حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان از نقطه صفر تا پل آفتاب به طول هفت کیلومتر تصمیم گیری شد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در جلسه بررسی مشکلات و برنامه ‌ریزی پروژه‌ های شاخص عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: در سال گذشته جلسات بررسی روند اجرای طرح های عمرانی شهر اصفهان هر دو هفته یکبار با حضور مدیران مربوطه در شهرداری برگزار می شد که به دلیل اهمیت این کار، این روند امسال هر هفته برگزار می شود.

وی بیان کرد: با این اقدام سرعت پیگیری و اجرای طرح ها هم شتاب بیشتری خواهد گرفت تا بسیاری از پروژه ها تکمیل شود.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری هدف گذاری اجرای طرح ها خود را براساس جدول زمان بندی انجام می دهد، گفت: همه بخش های شهرداری را موظف به تامین مالی، اجرای آزادسازی و اقدامات مربوط به تامین مصالح مورد نیاز طرح های عمرانی کردیم تا طبق زمان بندی هر مرحله از پروژه ها پیش رود.

وی با بیان اینکه تصمیم گیری در مورد تکمیل ادامه رینگ چهارم شهر اصفهان از جمله مصوبات امروز جلسه بررسی اجرای پروژه های عمرانی شهرداری بود به طوریکه بر تکمیل حلقه حفاظتی از نقطه صفر تا پل آفتاب تاکید شد، گفت: طول این بخش از رینگ، هفت کیلومتر است.

نوروزی در مورد دیگر مباحث مطرح شده در جلسه امروز بیان کرد: آزادسازی طرح ساخت پل شهید کشور طی مذاکره با ارتش و تامین سیمان مورد نیاز با گفت و گو با کارخانه های سیمان در این جلسه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

وی از سرعت اجرای طرح های عمرانی شهر ابراز خرسندی کرد و گفت: با توجه به روند اجرای کار، تا پایان خردادماه و نیز در تیرماه بسیاری از پروژه های شهری افتتاح می شود.

زمینه اتصال پل سردار سلیمانی و پل آفتاب فراهم می شود

در ادامه این جلسه، ایرج مظفر با اشاره به آزادسازی ۶۰ درصدی حلقه حفاظتی شهر اصفهان از کیلومتر ۶۰۰ تا هفت و از کیلومتر ۶۰۰ تا یک رینگ، برای آغاز عملیات عمرانی این بخش از طرح، اظهار کرد: باقی مانده آزادسازی ها باید از سوی منطقه ۱۵ اجرایی شود و شهرداری نیز با دریافت مجوز، عملیات عمرانی را آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: پیش تر هم مجوز عملیات عمرانی کیلومتر ۲٫۵ تا ۴ رینگ چهارم دریافت شده بود که با انجام ۵۰ درصدی آزادسازی ها از سوی منطقه ۱۵، عملیات عمرانی این قسمت هم انجام می شود.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان بیان کرد: برای اینکه بتوانیم تا شش ماه آینده ترافیک خاتون آباد را بر روی مسیری ایمن برقرار کرده و زمینه اتصال پل سردار سلیمانی و پل آفتاب را فراهم کنیم، مقرر شد برای کیلومتر یک تا ۲٫۵ حلقه حفاظتی شهر که بین دو روستای دهنو و خاتون‌آباد قرار گرفته، تمهیداتی برای تعریض مسیر اندیشیده شود.

 وی افزود: این اقدام می تواند اثر بزرگی در روان شدن ترافیک قسمت شرق اصفهان داشته باشد.

۳۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی از سوی سازمان عمران در حال اجراست

مظفر با اشاره به پروژه های در دست اقدام از سوی سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: مبلغ مجموع قراردادهای در دست اجرای این سازمان هم اکنون به ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: البته علاوه بر این طرح ها، پروژه های حلقه چهارم شهر هم از سوی سازمان عمران شهرداری در حال اجرا است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: هم اکنون پروژه های مهمی همچون تکمیل میدان شهدای هسته ای، ساخت خیابان ارغوانیه و روشن دشت، تعریض پل زندان، تقاطع شهید کشوری، ساخت ضلع شرقی رینگ چهارم و چندین خیابان سازی در مناطق ۷،۱۲ و ۹ از سوی سازمان عمران در حال انجام است که بیشتر آنها تا پایان تیرماه تکمیل می شود.

کد خبر ۶۰۸۰

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x