اجتماعی استان اصفهان حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی

سرهنگ علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق با طری خودروهای شهروندان خبر داد

سرهنگ علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق با طری خودروهای شهروندان خبر داد

اعتراف به ۴۲ فقره سرقت باطری خودرو

پایگاه خبری احوال نیوز ، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق با طری خودروهای شهروندان و اعتراف وی به ۴۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “علی صادقی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت  باطری خودروهای آنان  موضوع در دستور کار  کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان  پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام تحقیقات علمی و همچنین استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی سرانجام موفق شدند هویت فردی که در این سرقت ها دست داشت را به دست آورند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان کرد: ماموران پس از شناسایی سارق طی  هماهنگی با مقام قضائی او را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ صادقی، با بیان اینکه متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۴۲ فقره سرقت باطری خودرو  اعتراف کرد گفت : در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شد و تلاش برای شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه نیز در دستور کار قرار گرفت.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x