اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

حمیدرضا شهبازی از رضایت ۹۴ درصدی شهروندان منطقه ۱۰ از پیگیری مطالبات خبر داد

حمیدرضا شهبازی از رضایت ۹۴ درصدی شهروندان منطقه ۱۰ از پیگیری مطالبات خبر داد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان: رصد و پیگیری نقطه نظرات و مشکلات مردم در شهرداری منطقه ۱۰

رضایت ۹۴ درصدی شهروندان منطقه ۱۰ از پیگیری مطالبات

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با حضور در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان پاسخگوی تلفنی مسائل، دغدغه ها و مشکلات مردم شد.   

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حمیدرضا شهبازی در حاشیه این پاسخگویی تلفنی، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ جزو مجموعه هایی است که به صورت شبانه روزی مشغول کار هستند و فعالیت آنها مستمر و دائمی است.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکیدات شهردار اصفهان در خصوص تعامل و ارتباط بهتر با مردم توجه به پیام هایی که از طریق سامانه ۱۳۷ به مناطق ارسال می شد برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود به همین دلیل طی دو سال گذشته توجه زیادی به رصد نقطه نظرات مردم و برنامه ریزی بر اساس این نظرات در منطقه ۱۰ شهرداری صورت گرفت.   

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه حدود ۱۶ هزار و ۸۲۰ پیام از طرف مردم و از طریق سامانه ۱۳۷ در سال ۹۹ برای شهرداری منطقه ارسال شده بود، ادامه داد: این پیام ها در حوزه های خدمات شهری، حوزه فرهنگی اجتماعی و … بود و ما توانستیم در شهرداری منطقه و در بازه های زمانی اعلام شده به صورت صد در صد پاسخگوی این پیام ها باشیم.

وی رضایتمندی شهروندان منطقه از پاسخ ها و پیگیری های ارائه شده در خصوص مطالبات را حدود ۹۴ درصد ذکر کرد و افزود: در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ هم پاسخگوی تلفنی سوالات شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری بودیم که پیگیری های لازم را نسبت به درخواست های شهروندان خواهیم داشت.

شهبازی با بیان اینکه طی ماه های آتی سال ۱۴۰۰ نیز نقطه نظرات مردم را در برنامه ریزی های خود لحاظ می کنیم، تاکید کرد: ستاد ویژه ای در شهرداری منطقه ۱۰ تشکیل شده که به صورت مرتب نقطه نظرات و مسائل مردم در آن رصد می شود چراکه افکار عمومی برای ما مهم است که بتوانیم آنها را پیگیری کرده و پاسخگو باشیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: بیشتر تماس های مردم در حوزه خدمات شهری، عمران، آزادسازی و املاک بود و بسیاری از آنها قدردان زحمت خدمات همکاران ما بابت حل مشکلات چندین ساله منطقه و مردم بودند؛ موضوعاتی که شهروندان به ما می گویند جزو وظایف شهرداری است و اگر نقصانی در کار ما بوده است با تماس های شهروندان و گوشزد کردن مسائل حل می شود، دستورات لازم به مدیران منطقه داده شده و در یک زمانبندی مشخص این مشکلات پیگیری و در جهت حل آنها اقدام می شود.

وی تاکید کرد: تغییرات خوبی که در فضای اداره ۱۳۷ صورت گرفته هم اکنون به شرایط مطلوب و استانداردی رسیده و می تواند زمینه را برای ارائه خدمات بهتر برای شهروندان فراهم کند. استفاده از تجربیات شهرهای توسعه یافته و مدل های راهبردی این کشورها در اداره ۱۳۷ به خوبی رقم خورده و شاهد این خواهیم بود که این مرکز بتواند پوشش بیشتری به مشکلات، درخواست ها و دغدغه های شهروندان بدهد و شهروندان هر زمان در حوزه مدیریت شهری دچار مشکل یا آسیبی شدند نخستین شماره ای که به ذهن آنها خطور کند سامانه ۱۳۷ باشد.  

کد خبر ۶۰۸۰

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x