اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

دانشگاه سوره در دوره دکتری ارتباطات برای نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰ دانشجو می پذیرد

دانشگاه سوره در دوره دکتری ارتباطات برای نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰ دانشجو می پذیرد

دانشگاه سوره در دوره دکتری ارتباطات دانشجو می پذیرد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، یوسف خجیر ، رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره از پذیرش دانشجو در مقطع دکتری دانشگاه سوره، برای نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰ خبرداد و گفت: دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره نخستین دانشگاه غیر انتفاعی است که در مقطع دکتری ارتباطات دانشجو می پذیرد.
یوسف خجیر، رییس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره با بیان اینکه دانشگاه سوره توانست از شورای گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری مجوز قطعی برگزاری دوره دکترای ارتباطات را اخذ کند، اذعان داشت: خوشبختانه با پیگیری هشت ماه دانشگاه سوره برای برگزاری دوره دکتری رشته ارتباطات‌ این مجوز از سوی وزارت علوم تصویب و برای اجرا به سازمان سنجش داده شده است.
وی در ادامه افزود: با هماهنگی سازمان سنجش اسم دانشگاه سوره و کد انتخابی رشته ارتباطات در جدول الحاقی انتخاب رشته دوره دکتری قرار گرفته است و علاقمندان می توانند در زمان انتخاب رشته با درج کد ۵۵۵۱ رشته ارتباطات دانشگاه سوره را انتخاب کنند.
خجیر خاطرنشان کرد: دانشگاه سوره برای نیمسال نخست ۱۴۰۱_۱۴۰۰ ( مهرماه ۱۴۰۰) طبق دستور وزارت علوم، فناوری و تحقیقات به پذیرش شش دانشجو در این رشته می پردازد.
رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره در رابطه با نحوه مصاحبه علمی جهت پذیرش نهایی دانشجو، گفت: فرایند مصاحبه علمی برای پذیرش نهایی دانشجو از بین سه برابر ظرفیت متعاقباً در سایت سنجش و دانشگاه سوره اعلام می شود. همچنین سرفصل دروس، میزان شهریه و نحوه برگزاری دوره براساس بخشنامه وزارت علوم تحقیقات و فناوری صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: دانشگاه سوره، نخستین دانشگاه غیرانتفاعی است که مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکترا را از وزارت علوم تحقیقات و فناوری اخذ کرده است. این دانشگاه در سال ۱۳۹۹ توانسته مجوز کارشناسی ارشد روزنامه نگاری و حقوق ارتباطات‌ را در راستای توسعه‌ تحصیلات تکمیلی دانشکده فرهنگ اخذ کند و اکنون دانشگاه سوره در حوزه ارتباطات و رسانه دارای چهار رشته کارشناسی ارشد، دو رشته کارشناسی و یک رشته دکتری است.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x