اجتماعی استان اصفهان بهداشت تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

شهرداری اصفهان واکسیناسیون ۳ هزار پاکبان خود را در برابر ویروس کرونا آغاز کرد

شهرداری اصفهان واکسیناسیون ۳ هزار پاکبان خود را در برابر ویروس کرونا آغاز کرد

آغاز واکسیناسیون بیش از ۳ هزار پاکبان اصفهانی برای ایمنی در برابر کرونا

پایگاه خبری احوال نیوز ، شهردار اصفهان از آغاز واکسیناسیون پاکبانان و کارگران خدمات شهری این کلانشهر برای ایمنی در برابر ابتلاء به بیماری کرونا خبر داد و گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیش از سه هزار دُز واکسن به پاکبانان شهر و نیروهای عملیاتی شهرداری که در گروه‌های پرخطر قرار دارند، تزریق می‌شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی اظهار کرد: با توجه به ماهیت شغلی پاکبانان و نیروهای حمل زباله و مواجهه آنان با زباله‌ها و پسماندهای عفونی و گروه‌های پرخطر، برای پیشگیری از ابتلای این قشر زحمتکش به بیماری کووید ۱۹، تزریق واکسن کرونا برای این گروه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون پاکبانان شهرداری اصفهان و کارگران سازمان پسماند برای ایمنی در برابر ویروس کرونا از فردا آغاز می‌شود.

شهردار اصفهان ادامه داد: به منظور پیشگیری از تجمع افراد با توجه به شرایط کرونایی، برای انجام واکسیناسیون سه محل در مناطق مختلف شهرداری در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز تعداد ۱۲۳ نفر از کارکنان سالن تطهیر و امور متوفیان، رانندگان خودروهای حمل متوفی و نیروهای پاکبان آرامستان باغ رضوان واکسینه شدند که از این تعداد ۷۲ نفر از آنها دز اول و دوم و ۴۴ نفر تنها دز اول واکسن را دریافت کردند که هنوز نوبت دز دوم واکسیناسیون این افراد فرا نرسیده است.

نوروزی افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در مرحله بعدی سایر نیروهای عملیاتی شهرداری اصفهان که در زمره گروه‌های پر خطر قرار دارند، واکسینه خواهند شد.

کد خبر ۶۰۸۰

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x