اجتماعی استان اصفهان بهداشت تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی

سرهنگ علی سبحانی از دستگیری عامل ایجاد رعب و وحشت شبانه در گلپایگان خبر داد

سرهنگ علی سبحانی از دستگیری عامل ایجاد رعب و وحشت شبانه در گلپایگان خبر داد

دستگیری عامل ایجاد رعب و وحشت شبانه در “گلپایگان”

پایگاه خبری احوال نیوز ، فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری فردی که نیمه های شب با به صدا در آوردن آژیر ممتد و هشدار به مردم مبنی بر ترک منازل خود به دلیل وقوع زلزله باعث ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی یکی از محله های این شهر شده بود خبر داد.

سرهنگ ” علی سبحانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر اینکه نیمه های شب مرد جوانی با به صدا در آوردن آژیر ممتد و هشدار دبه مردم مبنی بر وقوع زلزله و ترک کردن شهروندان از منازل خود ، باعث ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی یکی از محله های شهرستان شده بود موضوع شناسایی و دستگیری فرد مذکور  در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:  پس از یک سری اقدامات علمی و پلیسی و تحقیقات گسترده توسط ماموران سرانجام عامل اصلی این اقدام شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان  با بیان اینکه فرد دستگیر شده دارای اختلالات روحی و روانی بوده و به صورت مجردی در منزل شخصی در همان محله زندگی می کند از همکاری صمیمانه مردم با پلیس قدردانی کرد و اظهار داشت: از شهروندان می خواهیم در صورت برخورد با موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x