اجتماعی استان اقتصادی بهداشت تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

راه اندازی پویشی تحت عنوان سفره اکرام در دانشگاه سوره واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه

راه اندازی پویشی تحت عنوان سفره اکرام در دانشگاه سوره واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، درباره راه اندازی پویشی تحت عنوان سفره اکرام در دانشگاه سوره با خانم مهرزاد، مسئول عقیدتی واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه سوره گفت گو یی کوتاه انجام گردید. ضمن تشکر از سرکار خانم مهرزاد مسئول عقیدتی واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه سوره که وقت خود را در ارتباط با سفره اکرام در دانشگاه سوره با پایگاه خبری احوال نیوز ، در میان گذاشتند.
دانشجوی بسیجی دانشگاه سوره سرکار خانم مهرزاد درباره این پویش گفتند: بسیج دانشجویی دانشگاه سوره و هیات محبان الزهرا (س) با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه سوره پیرو دغدغه مندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه کمک مومنانه جهت رسیدگی به محرومین و مستضعفین، به مناسبت ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی علیه‌السلام اقدام به راه‌اندازی پویشی تحت عنوان سفره اکرام نمودند تا انشاالله خانواده سوره نیز سهمی در دریای کمک های مومنانه ماه مبارک رمضان داشته باشند.
ایشان درباره این پویش توضیح دادند که در دانشگاه سوره با هدف تهیه و توزیع نان در مناطق محروم شهر تهران، اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه سوره با واریز کمک های نقدی خود به شماره کارت بسیج دانشجویی دانشگاه سوره در این پویش شرکت میکنند و در روزهای ۱۴، ۱۵و ۱۶ ماه مبارک رمضان نان‌ها تهیه شده، پس از بسته‌بندی در مناطق محروم و بین افرادی که از قبل شناسائی شده اند توزیع خواهد شد.
خانم مهرزاد افزودند: دانشگاه سوره به عنوان دانشگاه هنر، دانشجویان و اساتیدی دارد که بیش از هر دانشگاه دیگر نسبت به مردم جامعه دارای حساسیت و دلسوزی هستند و همواره سعی دارند در صف اول خدمت رسانی به مردم، چه در حوزه های تخصصی و هنری و چه در زمینه های دیگر حضور داشته باشند.
گفتنی است پیش تر نیز دانشجویان دانشگاه سوره، در تاریخ‌های ۱۸ و ۲۰ فروردین ماه سال جاری، با هدف فقر ستیزی و عدالتخواهی اسلامی در چند منطقه محروم، در تور عکاسی ای با موضوع محرومیت های شهر تهران عکاسی نمودند و به زودی نمایشگاهی از عکس هایشان در دانشگاه سوره برای بازتاب محرومیت های ساکنین این مناطق و مطالبه گری از مسئولین برگزار خواهد شد.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x