اجتماعی استان اصفهان بهداشت تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث مرکزی

سرهنگ محمدرضا محمدی از تعطیلی واحد رسیدگی به اعتراضات جرائم رانندگی پلیس راهور اصفهان خبر داد

سرهنگ محمدرضا محمدی از تعطیلی واحد رسیدگی به اعتراضات جرائم رانندگی پلیس راهور اصفهان خبر داد

پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از تعطیلی واحد رسیدگی به اعتراضات جرائم رانندگی این پلیس به دلیل قرار گرفتن شهر اصفهان در وضعیت قرمز کرونایی خبر داد و از شهروندان خواست از مراجعه به این مرکز خودداری کنند.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: واحد رسیدگی به تخلفات رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با توجه به قرار گرفتن کلانشهر اصفهان در وضعیت قرمز کرونایی و نگرانی در خصوص تجمع بیش از حد مراجعان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

وی با بیان اینکه واحد رسیدگی به تخلفات رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان  به جرائم رانندگی صادره به دلیل کرونا رسیدگی نخواهد کرد افزود:  از مردم با فرهنگ استان اصفهان می خواهیم تا اطلاع ثانوی به این مرکز مراجعه نکنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: این تدبیر به خاطر حفظ حقوق شهروندی و سلامت عمومی اتخاذ شده و رانندگانی که نسبت به جرایم صادره برای خود معترض هستند مطمئن باشند که درموعد معین و پس از بهتر شدن اوضاع به اعتراضات آنان به طور کامل رسیدگی خواهد شد و حقوق آنان تضییع نخواهد شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x