اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده فرهنگ و هنر مرکزی

سیدحمیدرضا ابطحی : به زودی آیین بهره برداری از پروژه های ICT شهرداری اصفهان برگزار می شود

سیدحمیدرضا ابطحی : به زودی آیین بهره برداری از پروژه های ICT شهرداری اصفهان برگزار می شود

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان خبر داد: به زودی آیین بهره برداری از پروژه های ICT شهرداری اصفهان برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: در پایان سال ۱۳۹۹ حدود ۳۰ پروژه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به مرحله نهایی و بهره‌برداری رسید که قرار است از این تعداد، ۱۴ پروژه مهم آن به طور رسمی رونمایی شود.
وی ضمن عرض تبریک فرارسیدن سال جدید اضافه کرد: این سازمان به عنوان یک سازمان دانش محور، پایه و اساس تحقق شهر الکترونیکی و هوشمند بوده و علی‌رغم پایین بودن اعداد و ارقام بودجه آن نسبت به پروژه‌های عمرانی؛ تأثیرگذاری آن در تحقق اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری بسیار چشمگیر است.
سیدحمیدرضا ابطحی با اشاره به ماموریت و چشم انداز سازمان فاوا شهرداری اصفهان افزود: ماموریت این سازمان به‌کارگیری قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فاوا در جهت توانمندسازی شهرداری اصفهان، جلب رضایت شهروندان و تحقق تعالی سازمانی شهرداری است و چشم‌انداز آن در افق ۱۴۰۰ به گونه ای تدوین شده که در هوشمندسازی شهر؛ پیشرو، در حکمرانی مطلوبِ فاوا ؛ پیشران و در درآمدزایی فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ پایدار باشد.
وی با اشاره به تعدادی از پروژه های اجرا شده در سال گذشته یادآور شد: اهم این پروژه در زمینه شبکه و زیرساخت؛ سامانه های حوزه های معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، معاونت مالی- اقتصادی، معاونت خدمات شهری و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری؛ و پروژه‌های حوزه اطلاعات مکانی(GIS) شهرداری اصفهان است.
مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان در پایان ابراز امیدواری کرد تا با تلاش تمامی ارکان سازمان در شورا، هیأت مدیره و کارکنان؛ در جهت ایجاد استقلال مالی و درآمد پایدار، کاهش وابستگی به شهرداری، بهره‌گیری از امکانات و زیرساخت‌های موجود، شناسایی فرصت‌ها و تسهیل سرمایه گذاری، اقدام نموده و در سال ۱۴۰۰ شاهد رشد و شکوفایی بیشتری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شهابی

جناب آقای ابطحی امیدوارم که همیشه در کارهای خود موفق و پیروز باشید ما به شما و کارهای شما اطمینان داریم

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x