اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ جانشین انتظامی شهرستان اصفهان: کشف۱۵۳ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ جانشین انتظامی شهرستان اصفهان: کشف۱۵۳ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

کشف۱۵۳ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

پایگاه خبری احوال نیوز ، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ ، جانشین انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۵۳ دستگاه وسیله مسروقه و بازگرداندن آنها به مال باختگان در نوروز ۱۴۰۰ توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “بهزاد ثابت راسخ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای اجرای طرح نوروزی با هدف پیشگیری از سرقت که در مناطق جرم خیز با گشت های محسوس و غیر محسوس  توسط  ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان صورت گرفت ۱۱۲ دستگاه خودروی سواری و ۴۱ دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شدند.

وی با بیان اینکه با اجرای اینگونه طرح ها سارقان در سال ۱۴۰۰ دیگر در امان نخواهند بود افزود: اجرای طرح نوروزی در راستای افزایش ضریب امنیت محله های اصفهان تاثیر بسزایی در کاهش جرائم داشت و سیر نزولی جرائم را رقم نیز زد.

جانشین انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: یکی از مواردی که در پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه نقش مهمی ایفا می کند پارک وسایل نقلیه در نقاط خلوت و در حاشیه های بدون تردد است و  از شهروندان می خواهیم که به توصیه های پلیسی و هشدارهای انتظامی توجه کرده و خودروهای خود را به سیستم های بازدارنده از سرقت مجهز کنند.

سرهنگ ثابت راسخ  با اشاره به اینکه تمام وسایل نقلیه مکشوفه فاقد سیستم ایمنی مناسب بودند بیان داشت سارقان در بازجویی های پلیسی یکی از موارد پیش برد عملی ساختن نقشه ی خود را نبودن وسایل بازدارنده خواندند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x