آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل استان اصفهان اقتصادی البرز ایلام بوشهر تصاویر تهران جنوب چندر رسانه چهار محال و بختیاری حراسان شمالی حقوق بشر خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان دسته‌بندی نشده دین و اندیشه زنجان سمنان سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فارس قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی هرمزگان همدان یزد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی؛ احکام جدید حقوق بازنشستگان از چه زمانی محاسبه می شود

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی؛ احکام جدید حقوق بازنشستگان از چه زمانی محاسبه می شود

پایگاه خبری احوال نیوز، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین خبر داد و گفت: افزایش سنواتی و مرحله دوم همسان‌سازی در احکام جدید لحاظ خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، به نقل خبرگزاری تسنیم؛ مصطفی سالاری از صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین خبر داد و گفت: افزایش سنواتی و مرحله دوم همسان‌سازی در احکام جدید لحاظ خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اجرای طرح حذف دفترچه تأمین اجتماعی در مراکز درمانی و بیمارستانی اظهار کرد: این طرح از اواخر سال گذشته اجرا شد و در سال جاری ادامه خواهد داشت و سازمان تأمین اجتماعی به دنبال ارائه خدمات به‌موقع به بیمه‌شدگان است.

وی همچنین درباره افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری گفت: در روزهای پایانی سال گذشته مرحله دوم مناسب‌سازی آغاز شد و به صورت علی‌الحساب مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حساب ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بازنشسته واریز شد و در فروردین ماه حقوق بازنشستگان با افزایش سنواتی و اعمال ماده ۹۶ و مرحله دوم همسان‌سازی پرداخت خواهد شد.

سالاری ادامه داد: بر همین اساس، احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین صادر و افزایش سنواتی و مرحله دوم همسان‌سازی در احکام جدید لحاظ خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین درباره راه‌اندازی مراکز درمانی جدید ملکی سازمان تأمین اجتماعی یادآور شد: یک طرح سطح‌بندی در سازمان تأمین اجتماعی تعریف شده است که براساس آن متناسب با جمعیت، خدمات متفاوتی به بیمه‌شدگان ارائه شود و مبنای آن شاخص‌های وزارت بهداشت است و در منطقه‌ای که با کمبود تخت بیمارستانی روبه‌رو باشیم سازمان تأمین اجتماعی ورود پیدا می‌کند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x