اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دلاوران جبهه سلامت بخش ICUبیماران کرونایی بیمارستان خورشید اصفهان

بازدید پایگاه خبری احوال نیوز از دلاوران جبهه سلامت بخش ICUبیماران کرونایی بیمارستان خورشید اصفهان

هر سال کنار سفره عید می نشستم ، گاهی به سبزه، گاهی به تنگ ماهی نگاه می کردم و اصلاً نمی دانستم، قدر لحظات را دانستن چه مفهومی دارد.

 همین که همسر و فرزندانم کنارم بودند،  زمان می گذشت و من در غفلت و بی خبری قدر عمر نکو دانستن  به سر می بردم .

حتی با آنکه سال گذشته بیماری منحوس کرونا، کشور را در بر گرفت و   با اینکه مرا از کنار سفره پدر دور کرد ، ولی چون در منزل و کنار فرزندانم بودم باز هم به لحظه ها فکر نمی کردم .

اما چه بسیار کسانی که به خاطر من ،بخاطر تو ، به خاطر ما ، این لحظات خوشی را که ما بدون اینکه به  آنان بیندیشیم ، از دست داده ند . یادتان هست فرزند کوچکتان که با ذوق و شوق لباسش را می‌پوشید به دنبال شما می دوید و خودش و لباسش را به رخ شما می کشید و شما از ذوق زده شدن کودکتان قند  در دلتان آب می‌شد. یا وقتی که دستهای هم را برای آخرین ضربات سال در دست می گرفتید،  تا سال جدید با دست های ما تحویل شود.یا  گوش به  صدای توپی می دوختیم که منتظر بودیم از رادیو یا تلویزیون ما را نوید سال جدید بدهد.

 اما مردان و زنانی هستند که به خاطر من، به خاطر تو، بخاطر ما،  لذت دیدار سال تحویل خانواده اشان  را از دست داده اند. ذوق لباس نوی فرزندشان را،  آن هم کنار سفره هفت سین از دست داده اند، یا سفره هفت سین خانه پدری را از بهترین حالت به تصویر می نگرند .

اما امروز چون به مصیبتی گرفتار شده ام قدر عافیت می دانم. و می دانم . جای  بسیار تقدیر از همه غیور مردان و زنان جبهه سلامت است، آنان که  به خاطر من و ما ،  کنار بستر بیماران ما  لحظات نو بهاران را می گذرانند .

 دست مریزاد سالتان میمون و مبارک باد. جبران  فداکاری شما بیش از توان ماست .در آستانه سال نو برای سلامتی تیم سلامت و همه بیماران و سالهای بهتر دعا کنیم.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x