اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده

سرهنگ محمدرضا محمدی : ثبت ۲۴ ساعته تخلف ورود به محدوده طرح زوج و فرد در شهر اصفهان

سرهنگ محمدرضا محمدی : ثبت ۲۴ ساعته تخلف ورود به محدوده طرح زوج و فرد در شهر اصفهان

ثبت ۲۴ ساعته تخلف ورود به محدوده طرح زوچ و فرد در شهر اصفهان

پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هشدار به رانندگان از ثبت ۲۴ ساعته تخلف ورود به محدوده طرح زوج و فرد و همچنین عدم برگ معاینه فنی در هسته مرکزی شهر توسط دوربین های نظارت تصویری این پلیس خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: سال جاری بنا بر تدبیر ستاد استانی مقابله با کرونا برای مدتی طرح زوج و فرد لغو شد اما بعد از بهبود نسبی شرایط و از طرفی به دلیل افزایش آلاینده های جوی مجدداً طرح ممنوعیت ورود خودروها به محدوده طرح زوج و فرد از سر گرفته شد که این موضوع نیز طی چندین نوبت از طریق شبکه استانی و سایر رسانه های گروهی اطلاع رسانی شد.

وی افزود: یک بار دیگر تاکید می کنم که در حال حاضر تمامی دوربین های نظارت ثبت تخلف ورود به محدوده طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان فعال بوده و در تمامی ساعات شبانه روز ترددهای غیرمجاز در این محدوده مورد اعمال قانون قرار می گیرند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه طرح زوج و فرد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد اظهار داشت: زمان اجرا طرح صبح ها از ساعت ۹ تا  ۱۴بعد از ظهر و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ شب است ضمن اینکه طرح ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ شب تا ۳ بامداد نیز همچنان برقرار بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

سرهنگ محمدی همچنین از ثبت تخلف عدم برگ معاینه فنی خودروها در هسته مرکزی شهر اصفهان نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: خودروهای تا ۴ سال زیر مدل ساخت نیاز به برگ معاینه فنی دارند و می بایست برای دریافت آن به مراکز مجاز مراجعه کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیان/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x