اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

فرهنگسرای تخصصی رسانه وبینار آموزشی «تولید محتوا در شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌ها» را ۳۰ بهمن‌ماه با تدریس نویسندۀ کتاب تحلیل شبکه های اجتماعی برگزار می کند

برگزاری وبینار آموزشی تولید محتوا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، فرهنگسرای تخصصی رسانه وبینار آموزشی «تولید محتوا در شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌ها» را ۳۰ بهمن‌ماه با تدریس نویسندۀ کتاب تحلیل شبکه های اجتماعی برگزار می کند.

فاطمه شفیعی، مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه اظهار کرد: اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی وقتی برجسته شد که شبکه های ارتباط جمعی راه خود را در میان گوشی های هوشمند کاربران باز کردند و همین باعث شد که خبر ها ی گوناگون از این طریق به نمایش گذاشته شوند.
وی افزود: در شرایطی که شبکه‌های اجتماعی رشد روزافزونی دارند و به‌صورت گسترده، مورد استفاده عموم مردم قرار می‌گیرند، ضروری است اصحاب رسانه دربارۀ چگونگی تولید محتوا در این بستر آگاهی‌های لازم را داشته باشند.
شفیعی خاطر نشان کرد: وبینار آموزشی تولید محتوا در شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌ها با همین هدف از سوی فرهنگسرای رسانه، با همکاری اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان برگزار می‌شود و شامل مواردی مثل شناخت انواع پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های مجازی و ابزارها و چگونگی تولید محتوا برای این فضا به اصحاب رسانه است.
مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه گفت: مدرس وبینار «تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها»، جواد افتاده، پژوهشگر و نویسنده کتاب تحلیل شبکه‌های اجتماعی است و این وبینار با همکاری اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه برای شرکت کنندگان در این وبینار گواهینامه صادر می شود گفت: علاقمندان می‌توانند با ارسال مشخصاتی مثل نام و نام خانوادگی، نام پدر و کد ملی به شماره ۰۹۱۳۰۹۱۶۷۲۷ پنجشنبه ۳۰ بهمن‌ماه، رأس ساعت ۹ صبح از طریق لینک https://b2n.ir/isf.edu وارد فضای وبینار شده و از مطالب آن بهره ببرند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x