آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی اردبیل استان اصفهان اقتصادی البرز ایلام بهداشت بوشهر تصاویر تهران جنوب چندر رسانه چهار محال و بختیاری حراسان شمالی حقوق بشر خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان دسته‌بندی نشده دین و اندیشه زنجان سمنان سیاسی سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی هرمزگان همدان یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه یزد

آقای جهانگیری برای مطبوعات در مدت پایانی دولت شما از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید

آقای جهانگیری برای مطبوعات در مدت پایانی دولت شما از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید

آقای جهانگیری لطف فرموده در مدت پایانی دولت شما از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده  ما را مس کنید

هیأت وزیران، روز گذشته آئین نامه نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را مورد تصویب قرار داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، طبق ماده ۱۴ این تصویب نامه، مبنی بر مکفی، معتبر و مورد پذیرش بودن انتشار الکترونیکی فراخوان‌ها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، باید از انجام آن به صورت کاغذی خودداری شود ، و لذا دیگر نیازی به درج آگهی روزنامه در روزنامه‌های کثیرالانتشار نخواهد بود. بر اساس برآوردهای انجام شده در معاملات منتشر شده در سامانه و تخمین هزینه‌های حداقلی دو نوبت چاپ آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار، پیش بینی می‌شود حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان در هزینه‌های دولت جهت چاپ آگهی صرفه جویی صورت پذیرد.

این آئین نامه در زمان پایانی دولت روحانی در حالی مورد تصویب قرار می گیرد که تمامی هجمه های رسانه ای دشمن یک به یک با هزینه های بالا یی که برای آنها در نظر گرفته شده است ، آماده برای کوبیدن نظام اسلامی متحد شده اند.

جناب آقای جهانگیری معاون محترم رئیس جمهور آقای روحانی ، آیا کمی تآمل نمی کنید که این زمان و در این برهه ی تاریخی که تمام رسانه ها به خاطر بیماری منحوس کرونا در حال نابود شدن هستند ، آیا نمی دانید دشمنان قسم خورده ی این کشور همه با هم متحد شده اند ، تا مردم این کشور را از پای در بیاورند.

آقای جهانگیری به کجا چنین شتابان؟ آیا موقع تصویب این آئین نامه ها کمی هم به فکر قشری که در حال نابود شدن هستند می کنید؟ آیا مانند گران کردن بنزینبا آن همه خسارت که به مردم و دولت وارد شد جمعه ها می فهمید که بنزین گران شده است؟ آیا شما هم مثل کسان دیگر که می گفتند ، اشکالی ندارد تعدادی از مردم هم زیر پا له شوند اشکالی ندارد فکر می کنید؟ جناب جهانگیری الآن تمامی دشمنان قسم خورده ی نظام و کشور در حال تجهیز امکانات خود هستند، مانند فتنه ی ۸۸ که حتی برای تعمیر امکانات و به روز رسانی امکانات خود درنگ نکردند و شوریدند به این ملت که آن هم اگر رهنمودهای به جا و به موقع رهبری نبود ، الان معلوم نبود سرنوشت این مردم چه بود. آیا کفتاران و لاشخوران فتنه ها را فراموش کرده اید ؟حال که اصحاب رسانه با همه ی مشکلاتی که برای آنها به وجود آورده اید و بیشتر آنها را به تعطیلی کشانده اید، این تصویب ها از کجا و به  دست چه کسانی در حال اجرایی شدن است ؟

کمی در آخرین روزهای پایانی دولت خود با مردم مدارا کنید ، جنگ رسانه را جدی بگیرید، با این رسانه تا به حال چقدر دشمن مثل موریانه به جان این ملت با فرهنگ و نجیب افتاده است؟ آیا نمی خواهید در پایان این دولت حداقل کمی با تفکر پیش روید؟ از آن جایی که آزمایش یک سنت همگانی الهی است و تأثیر بسزایی در سعادت و شقاوت و پاداش و کیفر انسان ها دارد، لازم است در این مدت کوتاه دولت کمی به فکر مردم و اصحاب رسانه که همه متحد القول بر این امر ولقف هستند که در دولت شما از جان و مال خود گذشتند و صدایی از آنها در نیامد باشید.

حال خود دانید اگر می خواهید رسانه را نابود کنید ، نمی توانید اما همیشه اسم شما در تاریخ ، به عنوان نابودگر رسانه خواهد ماند.

 انشا الله

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x