اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

مهندس شهبازی: مرمت و بازگشایی مجدد تالار هنر از جمله پروژههایی که در اختیار شهروندان قرار می گیرد

مهندس شهبازی: مرمت و بازگشایی مجدد تالار هنر از جمله پروژههایی که در اختیار شهروندان قرار می گیرد

بازسازی تالار هنر به پایان رسید

در این افتتاحیه که با حضور شهردار نوروزی و معاونین شهردار   شهردار شهبازی ورئیس ومسئولان  شورای شهر اصفهان و تعدادی از هنرمندان پیش کسوت و جمعی از  اصحاب رسانه در روز ۲۶ بهمن ماه برگزار گردید .

  در ابتدا علیرضا نصر ،  رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد: پیش بینی هفت هزار و ۷۲۷ میلیارد تومان منابع درآمدی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری پیش بینی شده است که  تنها ۳۰ درصد درآمدها ناشی از فروش تراکم در شهر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، علیرضا نصر اصفهانی، بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری اصفهان در کمیسیون های تخصصی به پایان رسیده است و جلسات کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار خواهد گرفت که  امیدواریم با طی این مراحل در نهایت روز ۱۰ اسفندماه سال جاری لایحه بودجه ۱۴۰۰ نهایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به بخش های مختلف درآمدی نشان می دهد برخلاف تصورات قرار نیست این بودجه فشاری به مردم شهر وارد کند درآمد ناشی از عوارض موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده در بودجه سال آتی یک هزار و ۱۰۲ میلیارد تومان فروش اموال غیرمنقول ۹۰۰ میلیارد تومان فروش اوراق مشارکت ۷۸۰ میلیارد تومان درآمدهای سرمایه گذاری، ۵۹۰ میلیارد تومان بهای خدمات مانند آسفالت ریزی و پارکینگ و … ۱۵۰ میلیارد تومان، سازمان ها و شرکت های وابسته یک هزار و ۲۲۸ میلیارد تومان، در بودجه پیش بینی شده است.

 بودجه ۱۴۰۰ را هفت هزار و ۷۲۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در لایحه بودجه سال آینده ۳۰ درصد که  گامی به سمت درآمدهای پایدار برداشته شده است.

اجرای ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه مشارکتی در منطقه ۱۰

 حمیدرضا شهبازی، در خصوص پروژه های آماده بهره برداری منطقه ۱۰ گفت : در ۱۸ ماه گذشته چهارمین دوره آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژههای عمرانی در منطقه ۱۰ برگزار و تعداد زیادی از این پروژه ها  فرهنگی و شهرسازی در منطقه آماده شده است.

 رویکرد منطقه ۱۰ مبتنی بر مشارکت فعال و مسئولانه شهروندان است و  بر همین اساس فرآیندی را در منطقه طراحی و کانال های ارتباط با شهروندان را تقویت کردیم.

 افزایش سرمایه اجتماعی شعاری که پیرو سیاست های کلان شورای اسلامی شهر اصفهان بود را در منطقه ۱۰ محقق کردیم. وهمچنین تقویت حس همگرایی و هم افزایی بین شهروندان یک نقطه عطف در مدیریت شهری است و هرچند توجه به پروژه های عمرانی مطلوب و نگاه به عملکردهای فرهنگی ،  اجتماعی یک ضرورت است که در این دوره این اتفاق در مجموعه به وجود آمده است

 مرمت و بازگشایی مجدد تالار هنر با اعتبار بالغ بر هشت میلیارد تومان از جمله پروژههایی که در اختیار شهروندان قرار می گیرد بازسازی سالن اصلی،  تعویض صندلی های سالن تعویض کفپوش سن، بلک باکس ، اتاق گریم رخت کن ساخت آسانسور و سرویس اداری انجام شده است.

 افزایش تعداد پلاتوها از ۲ عدد به ۴ عدد و بازسازی آنها به صورتی که یکی از آنها امکان برگزاری اجرای نمایش را خواهد داشت  توسعه کارگاه عروسک سازی

 ایجاد آرشیو عروسکی توسعه آرشیو لباس و تجهیزات

توسعه و بهسازی سالن اجتماعات تجهیز و توسعه سالن کوچک

افزایش تجهیزات تخصصی نورپردازی برای اجرای تئاتر و تاسیس اتاق فرمان اختصاصی و سالن کوچک بخشی از اقدامات در جهت بازسازی تالار بوده است.

 ایجاد مهمانسرا و فضاهای خدماتی، بهسازی و توسعه ، اتاق‌های گریم تخصصی دکوراسیون داخلی فضاهای لابی، مناسب سازی فضا برای حضور افراد دارای معلولیت تجهیز و بهسازی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ارتقای سیستم صوتی سالن اصلی و سالن کوچک به طور مجزا ، تجهیز کل فضاها به دوربین مدار بسته ، خرید و نصب دوربین های شاهد جهت ضبط اجراها با کیفیت و تاسیس فضای پشت صحنه، از جمله تغییراتی که در تالار هنر انجام  شده است. 

 پروژه مشارکتی تجاری

اداری میثم با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال ساخته شد .

 ظرفیت های منطقه ۱۰ و رویکرد در مدیریت شهری مبتنی بر استفاده از بخش خصوصی در امرتوسعه پایدار شهری است

 مجموعه های خوبی  در حوزه مشارکتی ساخته شده و در حال حاضر بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه مشارکتی با سرمایه گذاران داریم.

پروژههای عمرانی منطقه ۱۰ امسال ۱۰۳% افزایش داشته است .

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x