اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه مرکزی

احمد شاه میرزائی : لزوم ارائه سرویس های جدید بر بستر تلفن ثابت

 احمد شاه میرزائی : لزوم ارائه سرویس های جدید بر بستر تلفن ثابت

سرپرست معاونت تجاری و بازاریابی مخابرات منطقه اصفهان ، در بازدید از اداره فروش خانگی تلفن ثابت با اعلام این مطلب گفت : ارائه سرویس های ارزش افزوده بر بستر تلفن ثابت می تواند نقش بسزایی در استفاده بیشتر از ظرفیت های شبکه ثابت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز،به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،

 احمد شاه میرزائی ، در این بازدید که صبح امروز ۹۹/۱۱/۲۵ صورت گرفت با اشاره به اقبال عمومی مردم نسبت به تلفن ثابت با وجود آمدن تکنولوژی موبایل و فیبر نوری هنوز که هنوز است تلفن ثابت همچنان جایگاه خود را حفظ کرده  و آمار مشترکین تلفن ثابت در استان و کشور بعنوان شاهدی بر این مدعا است .

نقش تلفن ثابت در راستای ارائه سرویس های باند پهن را پر رنگ دانست که  سرویس های باند پهن نظیر ADSL,VDSL همه بر بستر تلفن ثابت دایر می شوند و این خود دلیلی برای توجه ویژه به نقش این سرویس در راستای خدمات ارتباطی است

شاه میرزائی ضمن اشاره به نقش درآمدی تلفن ثابت در میان سرویس های مخابراتی با توجه به تعداد بالای مشترکین تلفن ثابت در استان می توان با ارائه بسته های پیشنهادی و سرویسهای جدید به مشترکین درآمد شرکت از طریق سرویس تلفن ثابت را به میزان قابل توجهی افزایش داد.

 وسعت گستره نفوذ جغرافیایی و هزینه کم  را از دلایل ضریب نفوذ بالای تلفن ثابت دانست.

  رئیس و  کارکنان اداره فروش خانگی تلفن ثابت باید با استفاده از ایده های جدید خلاقیت و با مرور مباحث فرآیندی در این حوزه از حسن اعتماد مردم نسبت به این سرویس با قدمت استفاده بهینه نموده و با اتخاذ سیاست های مدبرانه در راه تحقق ظرفیتهای عملکردی این سرویس قدم بردارند.

 در این دیدار صمیمانه از کلیه قسمتهای اداره فروش خانگی تلفن ثابت بازدید کرد و از نزدیک در جریان کار کارکنان این حوزه قرار گرفت.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x