اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

حماسه ی پرشور و تجدید بیعت دیگر مردم اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی+ تصاویر

حماسه ی پرشور دیگر مردم اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی+ تصاویر

چهل و دومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، راهپیمایی خودرویی و موتوری به مناسبت چهل و دومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی درشهر اصفهان با حضور تمام اقشار جامعه برگزار شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اصفهان با حماسه دیگری در مهمترین پایگاه انقلاب همراه بود.

مردم وفادار استان اصفهان امروز همگام با دیگر مردم ایران اسلامی با راهپیمایی خودرویی و موتوری، تجدید بیعتی دیگر با آرمان‌های انقلاب کردند و بار دیگر حضور همیشه در صحنه خود را در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند.

مراسم بزرگداشت چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در شهر اصفهان و سایر شهرستانهای استان اصفهان با رعایت دستور العمل های بهداشتی آغاز شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی مردمی یوم الله ۲۲ بهمن به منظور جلوگیری از انتقال این ویروس، مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب به صورت رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد.

بعد از اجرای چند برنامه فرهنگی و سخنرانی، راهپیمایی خودرویی و موتوری به صورت خانوادگی به منظور گرامی داشت این روز بزرگ در مسیر بزرگ راه ها و اتوبانها در محل گلستان شهداء تجدید بیعت با شهدا و مقام معظم رهبری بستند و بر این راه با پشتیبانی رهبر انقلاب تاکید نمودند.

مردم شهید پرور و مؤمن شهر اصفهان و سایر شهرهای استان اصفهان با وجود عدم برگزاری راهپیمایی با حضور خانوادگی همانند همیشه در میدان حاضر و در رژه خودرویی و موتوری شرکت کردند.

خودروها از خیابان های فرعی و اتوبا نها و بزرگراه ها در حال گرد آمدن در محل شروع راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن حرکت کردند.

برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امروز از ساعت ۱۰ صبح آغاز، و راهپیمایی بزرگ آن نیز بر اساس اعلام قبلی با حرکت خودرویی، موتور و دوچرخه در مسیرهایی که به همین منظور تدارک و اعلام شده برگزار گردید.

برنامه‌های ۲۲ بهمن امسال در حال و هوایی کاملا خاص و متفاوت با سال‌های قبل برگزار شد ، چرا که فراگیری کرونا و بیم شیوع آن در تجمعات مردمی جامعه را بر آن داشت تا در یک اقدام مهم ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در این روز بزرگ با راهپیمایی خودرویی و موتوری با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب از جان و سلامت خود نیز پاسداری کند.
طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این برنامه ها فراخوانی برای راهپیمایی و تجمعی نخواهیم داشت و طبق مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا هیچ برنامه‌ای برای راهپیمایی و تجمع نیست.

 

برنامه‌های پایانی مراسم ۲۲ بهمن امسال نیز تفاوتی با سال‌های قبل نخواهد داشت و در تهران در مجاورت برج آزادی و در شهرستان‌ اصفهان به حضور در گلستان شهداء و بعضی از مکان ها مانند میدان امام حسین ( علیه السلام ) و میدان امام ( رحمت الله علیه ) در جایگاه‌های ویژه هدایت مراسم برنامه‌هایی مانند قرائت قطعنامه، سرود و سخنرانی به تناسب سال‌های قبل برگزار می شود.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x