اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده مرکزی

هادی نباتی نژاد سکان روابط عمومی فولاد مبارکه را در دست گرفت

هادی نباتی نژاد سکان روابط عمومی فولاد مبارکه را در دست گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، هادی نباتی نژاد ، دانش آموخته کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه است و پیشینه مدیریت ۳ ساله روابط عمومی شهرداری اصفهان، مدیریت روابط عمومی بسیج سازمان مرکزی صداوسیما، مسئولیت کارگروه فضای مجازی روابط عمومی کلان شهرها، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان نوسازی و بهسازی و مدیریت خبرگزاری ایمنا از جمله سوابق اجرایی او به شمار می رود. انتخاب نباتی نژاد به عنوان مدیر برتر روابط عمومی های کشور در سال ۹۵ و کسب چندین رتبه برتر در جشنواره های مختلف روابط عمومی های کشور نشان از آشنایی و اشراف لازم او از حوزه فرهنگ و رسانه دارد و می توان وی را در زمره مدیران جوان خلاق و تحول گرا در حوزه خطیر روابط عمومی و ارتباطات در نظر گرفت .
گروه فولاد مبارکه در حال حاضر یکی از بزرگترین بنگاههای اقتصادی و صنعتی کشور به شمار می رود که به تنهایی تولید ۵۰درصد از فولاد کشور را محقق و تاثیر بسزایی در ارزآوری و تاب آوری اقتصاد کشور در شرایط سخت تحریمی داشته است.
شایان ذکر است ایرج ترابی تا پیش از این مسئولیت روابط عمومی فولاد مبارکه را عهده دار بود.هادی نباتی نژاد سکان روابط عمومی فولاد مبارکه را در دست گرفت.

نباتی نژاد دانش آموخته کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه است و پیشینه مدیریت ۳ ساله روابط عمومی شهرداری اصفهان، مدیریت روابط عمومی بسیج سازمان مرکزی صداوسیما، مسئولیت کارگروه فضای مجازی روابط عمومی کلان شهرها، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان نوسازی و بهسازی و مدیریت خبرگزاری ایمنا از جمله سوابق اجرایی او به شمار می رود. انتخاب نباتی نژاد به عنوان مدیر برتر روابط عمومی های کشور در سال ۹۵ و کسب چندین رتبه برتر در جشنواره های مختلف روابط عمومی های کشور نشان از آشنایی و اشراف لازم او از حوزه فرهنگ و رسانه دارد و می توان وی را در زمره مدیران جوان خلاق و تحول گرا در حوزه خطیر روابط عمومی و ارتباطات در نظر گرفت .
گروه فولاد مبارکه در حال حاضر یکی از بزرگترین بنگاههای اقتصادی و صنعتی کشور به شمار می رود که به تنهایی تولید ۵۰درصد از فولاد کشور را محقق و تاثیر بسزایی در ارزآوری و تاب آوری اقتصاد کشور در شرایط سخت تحریمی داشته است.
شایان ذکر است ایرج ترابی تا پیش از این مسئولیت روابط عمومی فولاد مبارکه را عهده دار بود.

انتظار می رود با حضور هادی نباتی نژاد در مسند روابط عمومی فولاد مبارکه فصل جدیدی از همکاری های گسترده با رسانه ها و مسئولین منطقه ای را در فولاد مبارکه شاهد باشیم. پایگاه خبری احوال نیوز ، توفیق ایشان را از خداوند بزرگ خواستار است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x