اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

معاون صدا اعلام کرد: ۱۴ ویژه برنامه زنده در روز ۲۲ بهمن به مدت ۲۲۴۰ دقیقه

علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی

معاون صدا اعلام کرد: ۱۴ ویژه برنامه زنده در روز ۲۲ بهمن به مدت ۲۲۴۰ دقیقه


معاون صدای رسانه ملی گفت: شبکه های مختلف رادیو با ۱۴ ویژه برنامه زنده در قالب مجله رادیویی در روز ۲۲ بهمن به مدت ۲۲۴۰ دقیقه به استقبال جشن پیروزی انقلاب اسلامی می روند.
علی بخشی زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران رخداد بی نظیر قرن بیستم بود، گفت:انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر مجموعه ای از اهداف و آرمانهایی مقدس است که موجب تحولات شگرفی در سطوح منطقه و جهان شد. اهدافی که در چهل سال گذشته انقلاب تا حد زیادی تحقق یافته است و در ادامه مسیر، سطح مطلوب این خواسته ها را بایستی در بیانیه گام دوم انقلاب پیگیری نمود.
بخشی زاده در ادامه اظهار داشت: آنچه مسلم است با توجه به دشمنی ها و سم پاشیهای بدخواهانی که طی این چهل سال از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، باید به دفعات و با یک مهندسی دقیق این اهداف را یاد آور شده و این دستاوردها معرفی شود تا به مصداق شریفه } وَذَکِّرْ فَإِنَّ الذِّکْرَى تَنْفَعُ الْمُؤْمِنِینَ{ هم مایه دلگرمی و امید آحاد جامعه گردد و هم ضمن خنثی کردن کید دشمن برای حرکت به جلو با قدرت و توان بیشتر انگیزه ایجاد کند .

علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی


علی بخشی زاده افزود: در این بین رسانه ملی در بین همه رسانه ها نقش اصلی را دارد و رادیو به عنوان رسانه ای قابل اعتماد، اثر گذار و در دسترس وظیفه و رسالتی عظیم تر بر دوش خود احساس می کند.
وی گفت: با عنایت به این مطلب در کنار رادیو انقلاب که به صورت ۲۴ ساعته از ابتدای بهمن به مدت یکماه به عنوان صدای گفتمان انقلاب اسلامی این رسالت را به انجام می رساند، ۱۴ شبکه رادیویی نیز در مجموع با ۱۹۱۳ برنامه در قالب ۲۱۸ عنوان و به مدت ۸۵۲ ساعت و ۵۱ دقیقه سعی دارند طی دهه مبارک فجر، تبیین گر و انعکاس دهنده بخشی از اهداف و دستاورد های انقلاب عظیم مردم ایران باشند.
معاون صدا تصریح کرد: اوج فعالیت های رادیو در صبح روز پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۴ ویژه برنامه زنده به مدت ۲۲۴۰ دقیقه در قالب مجله رادیویی از شبکه های مختلف رادیو، بخشی از تلاش همکاران پر تلاش معاونت صدای رسانه ملی است که سعی در یادآوری آرمانها، تبیین ارزشها و بیان دستاورد های انقلاب شکوهمند اسلامی می کنند تا در مسیر انقلاب ادامه دهنده راه شهیدانی باشند که از ارزشمند ترین سرمایه خویش گذشتند تا به جهانیان اعلام و اثبات کنند که ما ملت امام حسینیم و پیرو مکتب او به رهبری فرزندانش امام راحل و مقام معظم رهبری. باشد که مرضی رضای خداوند متعال قرار گیرد.
معاون صدای رسانه ملی در تشریح ویژه برنامه های رادیو در روز ۲۲ بهمن گفت: رادیو ایران ویژه برنامۀ « روز خوب پیروزی» را از ساعت ۹:۳۰ دقیقۀ صبح به مدت دو ساعت و سی دقیقه با موضوع بیان دستاوردهای انقلاب شکوهمند مردم ایران و پوشش مراسم یوم الله ۲۲ بهمن و رادیو تهران ویژه برنامۀ « یوم الله » را از ساعت ۹:۵۰ صبح به مدت ۲ ساعت با موضوع بیان دستاورد های انقلاب ملت شریف ایران و مقایسه با دوران ستمشاهی و توصیف حال و هوای پایتخت ایران در یوم الله ۲۲ درارتباط با گزارشگران سطح شهر به روی آنتن می برند.


رادیو جوان نیز با ویژه برنامۀ « میدان آزادی » از ساعت ۹ صبح به مدت ۳ ساعت با بیان خاطرات شیرین روز ۲۲ بهمن از زبان مسئولین و مروری بر دستاوردها و ارزشهای اجتماعی انقلاب ضمن پوشش مراسم روز ۲۲ بهمن، رادیو سلامت با ویژه برنامۀ « مسیر همدلی » از ساعت ۹ صبح به مدت ۳ ساعت با موضوع مشارکت اجتماعی، مسئولیت پذیری و یاد آوری و قدر شناسی از کادر درمان و بیان دستاوردهای قابل توجه حوزه سلامت کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به استقبال ۲۲ بهمن می روند.
گفتنی است رادیو فرهنگ ویژه برنامۀ « گلبانگ آزادی » را از ساعت ۸:۳۰ صبح به مدت سه ساعت و سی دقیقه با حضور بازیگران و پیشکسوتان هنرمند، گفت وگو با مفاخر فرهنگی و بیان بازتاب فرهنگی انقلاب اسلامی در دیگر کشورها و رادیو صبا ویژه برنامۀ « جشن پیروزی » از ساعت ۸:۳۰ صبح به مدت دو ساعت و سی دقیقه با ایجاد فضایی شاد و مفرح در بیان خاطرات زیبایی انقلاب و ارتباط با مراکز،به گوش مخاطبان خود می رسانند.
و همچنین رادیو قرآن با ویژه برنامۀ « فجر نور» از ساعت ۹ صبح به مدت دو ساعت ،وظیفه همگانی مردم در خنثی سازی توطئه های دشمنان با وحدت و همدلی در سایۀ ارزش های ناب قرآنی در گفتگو با جامعه قرآنی کشور را بررسی می کند.
رادیو گفتگو نیز ویژه برنامۀ « در هوای بهمن ماه » از ساعت ۹ صبح به مدت ۳ ساعت با پوشش مراسم ۲۲ بهمن درارتباط با گزارشگران استانها را روی آنتن می برد.
در همین راستا رادیو معارف با ویژه برنامۀ « عطر بهاران » از ساعت ۹ صبح به مدت ۲ ساعت با موضوع مولفه ها و راهکارهای تحقق گام دوم انقلاب وبیان دستاورد ها در سایه مجاهدت فرهنگی وتمدن سازی و رادیو نمایش با ویژه برنامۀ « رادیو روزگار » از ساعت ۹ صبح به مدت ۲ ساعت با موضوع بازگویی خاطرات دوران انقلاب با اجرای زنده نمایش های رادیویی توسط هنرمندان رادیو به استقبال ۲۲ بهمن می روند.
رادیو ورزش با ویژه برنامۀ « میدان پیروزی » از ساعت ۱۰ صبح به مدت یک ساعت و نیم با موضوع بیان دستاوردها و افتخارات نظام اسلامی در حوزه ورزش و بازگویی خاطرات ورزشکاران موثر در پیروزی انقلاب اسلامی ، رادیو پیام و آوا هم با توجه به رسالت خود ویژه برنامۀ « پیام انقلاب » و « آوای انقلاب » را از ساعت ۱۰ صبح به مدت ۴ ساعت در قالب مجله ای شاد با پخش سرود ها و قطعات خاطره انگیز انقلابی و رادیو اقتصاد ویژه برنامۀ « اعجاز بزرگ قرن » را در ساعت ۹ صبح به مدت ۲ ساعت و بیست دقیقه با موضوع ایران ۱۴۰۰ و توجه کشورهای منطقه و جهان به پیشرفت های ایران در حوزه های مختلف با توجه به تحریم ها تقدیم شنوندگان رادیو می کنند.
شایان ذکر است رادیو ایرانصدا «کتاب گویای چغک» را با موضوع وقایع تاریخی انقلاب اسلامی ایران در شهر مشهد که به زبان مردم کوچه و بازار روایت می شود و برگرفته از خاطرات رهبر معظم انقلاب است، به مناسبت این ایام تولید کرده است.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x