اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

طنین بانگ الله اکبر شب ۲۲ بهمن ۹۹ در اصفهان به مناسبت چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی ایران

طنین بانگ الله اکبر شب ۲۲ بهمن ۹۹ در اصفهان به مناسبت چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی ایران

ندای الله اکبر در شب ۲۲ بهمن سال ۹۹

پایگاه خبری احوال نیوز ، در شب ۲۲ بهمن هر سال به مناسبت پیروز انقلاب اسلامی طنین و بانگ الله اکبر در آن شب توسط مردم به صدا در می آید.

ساعت ۹ شب بیست و دوم بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در خانه ها و تمامی مراکز صدای الله اکبر شنیده می شود.مردم اقلابی استان اصفهان همزمان با سایر مردم اتقلابی سایر استان ها ندای تکبیر الله اکبر را سر دادند.

مردم اصفهان با بانگ الله‌اکبر و نورافشانی در مراکز و محیط های شهری و محله ها با انقلاب اسلامی و رهبری و مقام معظم رهبری تجدید بیعت نمودند.

نوای الله اکبر ساعت ۲۱امشب( ۲۱ بهمن) به یاد تکبیر‌های بهمن ۱۳۵۷ در آسمان شهر فرهنگ و هنر اصفهان همچون سراسر کشور طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری احوال نیوز ، امشب ( ۲۱ بهمن) در شب چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نوای روحانی و دل انگیز تکبیر الله اکبر در شرایط بحرانی کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در آسمان اصفهان، همانند سراسر ایران اسلامی طنین انداز شد.

به مناسبت شب ۲۲ بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آسمان شهر‌های استان اصفهان ، نورافشانی و طبق سال‌های گذشته ساعت ۲۱ بانگ مقدس الله اکبر به همراه نورافشانی از روی پشت بام منازل و مساجد طنین‌انداز شد.


مردم اصفهان در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با یاد تکبیر‌های بهمن ۵۷ نوای روحانی و دل انگیز گلبانگ الله اکبر سر دادند و آسمان استان نیز غرق در نور و شادی شد.

این مطلعِ حماسه‌سازی مردم ایران برای تکریم سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی در راهپیمایی فردا خواهد بود.

مردم در سراسر ایران اسلامی و در هر کوی و برزنی در بام‌ها ایستادند، بانگ الله اکبر سر دادند؛ بانگی که از محوری‌ترین شعار‌های مکتب اسلام است و از اعماق وجود یکایک ملت مسلمان و سلحشور ایران اسلامی سر داده شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x