اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

۹پروژه عمرانی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

۹پروژه عمرانی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

۹پروژه عمرانی  در منطقه ۷ شهرداری

بهره برداری و آغاز بکار ۹ پروژه عمرانی در منطقه ۷ شامل :

۱-فرهنگسرای تخصصی کودک و نوجوان

۲-پروژه عمرانی و ترافیکی، که  با اعتباربالغ بر   ۲۲۵ میلیارد ریال بهره برداری و آغاز می شود. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، علی اصغر شاطوری در قالب برنامه ” هر یکشنبه، یک افتتاح” با حضور شهردارنوروزی  و مدیران شهری و اصحاب رسانه و جمعی از مردم منطقه ۷ آغاز گشت . این پروژه به مبلغ ۲۲۵ میلیارد ریال و ۸۴۲ میلیون ریال،  بهره برداری و آغاز  شد . فرهنگسرای تخصصی کودک و نوجوان با ۵۰۰ متر زیربنا با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهره برداری می شود.که  دارای سالن اجتماعات، کلاس آموزشی و …. است.

خانم دکتر طغیانی درباره این طرحها گفت : از جمله کارهای شهرداری رینگهای حفاظتی و پروژههای در مراکز اصفهان که همیشه آسایش شهروندان را در دستور کار خود داشته است که قطعا کودکان ،  نوجوانان و  زنان در این  بخش از اهمیت ویژه ایی بر خوردار هستند .

دکتر قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان گفت : پیوستن اصفهان به شبکه یونیسف  جهانی بابت شهری که دوست دار کودک بوده است . و دیداری از ورزشگاه در دست ساخت که کلنگ آن در سال ۱۳۹۷ زده شدو در دست احداث می باشد. انقلاب برای اجرا ، خدمت رسانی ، تحرک و پویایی به معنای عدالت فضایی اموال و امکانات در همه نقاط و جلب رضایت مردم که این نوید را در پایان سال خواهم داد. و در پایان دیدار با نشست با مردم منطقه ۷ ادامه یافت .

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x