اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان: کشف ۲۳۵ تُن نهاده دامی احتکاری در اصفهان

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان: کشف ۲۳۵ تُن نهاده دامی احتکاری در اصفهان

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر خبر داد: کشف ۲۳۵ تُن نهاده دامی احتکاری در اصفهان

کشف ۲۳۵ تُن نهاده دامی احتکاری در اصفهان

پایگاه خبری احوال نیوز ، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۳۵ تُن نهاده دامی احتکار شده در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار مقدار زیادی نهاده دامی در انباری واقع در شهر اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازدید از این انبار ۲۳۵ تُن انواع نهاده دامی که از مدت ها قبل نگهداری شده بودند را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: با توجه به اینکه مشخصات انبار مذکور در در سامانه جامع انبارها ثبت نگردیده و همچنین موجودی آن نیز به سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام نشده بود موضوع جرم احتکار کالا محرز و با اخذ دستور از مقام قضائی نسبت به پلمب آن اقدام شد.

سرهنگ هاشمی فر با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل شد گفت: به افراد فرصت طلب و سودجویی که برای منفعت طلبی خود اقدام به احتکار کالاهای اساسی مردم کرده و مشکلات عدیده ای را برای مردم ایجاد می کنند هشدار می دهم که پلیس در اسرع وقت این افراد را شناسایی و تحویل قانون می دهد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x