اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

امکان پرداخت تمام قبوض خدمات شهری و مخابراتی با شماره ۲۰۰۰ در استان اصفهان

امکان پرداخت تمام قبوض خدمات شهری و مخابراتی با شماره ۲۰۰۰ در استان اصفهان

همه‌چیز درباره پیش شماره ۲۰۰۰

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، اسماعیل قربانی ، مدیر مخابرات منطقه اصفهان، در ارتباط با استفاده از پیش شماره ۲۰۰۰ گفت: ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که پیش‌شماره‌ها چه فرقی با هم دارند؟ پاسخ کوتاه به این سوال این است که تمام این‎ سرشماره‌ها اپراتورهایی هستند که کار مشابه و یکسانی را انجام می دهند. درست مانند زمانی که شما از بین اپراتور‌های تلفن همراه (همراه اول، رایتل، ایرانسل) یکی را برای خرید سیم‌کارت و استفاده از خدمات آن انتخاب می‌کنید. همان‌طور که می‌دانید کمابیش تمام آن‌ها به یک شیوه کار می‌کنند و تنها در بعضی سیاست‌های کاری‌شان تفاوت جزئی دارند.

با توجه به تجربه موفق سامانه ۱۸۱۸ در زمینه پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن ثابت، سامانه ۲۰۰۰ با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان استان اصفهان راه اندازی شده است. با راه اندازی سامانه ۲۰۰۰ توسط شرکت مخابرات استان اصفهان، پرداخت غیرحضوری تمامی قبوض پرداختی (تلفن ثابت و همراه، آب و فاضلاب، برق، گاز) از طریق این سامانه امکان پذیر شد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، مدیر مخابرات منطقه اصفهان ، یادآوری کرد: با توجه به تجربه موفق سامانه ۱۸۱۸ در زمینه پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن ثابت، سامانه ۲۰۰۰ با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان استان اصفهان راه اندازی شده است.

اسماعیل قربانی ، ادامه داد: از جمله مزایای این سامانه، عدم محدودیت در پرداخت قبوض، دسترسی آسان، امنیت و اطمینان خاطر برای مشترکین است.

فروش شارژهای اعتباری تلفن‌ همراه و کدهای دستوری ( امکان دسترسی از طریق USSD) نیز از برنامه‌های آینده این سامانه است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x