اجتماعی استان جنوب فارس فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

رئیس ارشاد استهبان: دهه فجر را با استفاده از ظرفیت فضای مجازی باشکوه تر برگزار میکنیم

دهه فجر را با استفاده از ظرفیت فضای مجازی باشکوه تر برگزار میکنیم

امید کیامرث رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان  در جلسه کارگروه های فرهنگی هنری، ارتباطات و فضای مجازی ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به خاطر همه گیری کرونا تاکید ما در بزرگداشت دهه فجر امسال بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری شکوهمند این ایام است ضمن اینکه برنامه های ما در فضای حقیقی نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: در این ایام باید مواظب باشیم که برگزاری اجتماعات با رعایت مسائل بهداشتی انجام بگیرد اما در عین حال نباید کرونا بهانه ای برای برگزار نشدن مراسم‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر باشد بلکه این برنامه‌ها باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه به دستورات ستاد کرونا برگزار شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز وی گفت: انقلاب اسلامی، کشتی نجات ازجور، تحقیر، نفوذ بیگانگان بود و فرهنگ ناب ایرانی اسلامی را احیاء کرد و به لطف الهی توانست با عبور از تمام خطرات و تلاطم‌ها کشور را به ساحل به آرامش و اقتدار برسد. وظیفه ما به خصوص اهالی فرهنگ و هنر نیز پاسداری از این میراث گرانبهاست.

کیامرث به برنامه فرهنگی ارشاد در دهه فجر اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقه داستان کوتاه سته بان با موضوع نماز و شهید قاسم سلیمانی، تجلیل از هنرمندان نیز از جمله برنامه های مهم ماست ضمن اینکه با توجه به تقارن دهه فجر امسال با میلاد حضرت زهرا ( س ) دیدار با مادران شهید را نیز مدنظر داریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان خاطرنشان کرد: آماده همکاری با نهادهایی چون مدیریت کتابخانه های عمومی و میراث فرهنگی به برگزاری مسابقه کتابخوانی و برپایی غرفه فرهنگی هنری البته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیز هستیم.

وی گفت: در برپایی هرچه باشکوه تر برنامه های چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی از نظرات و برنامه های فرهنگی همه هنرمندان و فرهنگوران نیز استقبال میکنیم.

جلسه کارگروه های فرهنگی هنری، ارتباطات و فضای مجازی بزرگداشت انقلاب اسلامی با حضورشهردار استهبان،مدیرت میراث فرهنگی، اصحاب رسانه و نمایندگانی از اوقاف و امور خیریه، مدیریت کتابخانه های عمومی شهرستان، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد و پیام نور پنج شنبه نهم بهمن ماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان برگزار شد.

استهبان در ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x