اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه مرکزی

سرپرستهای جدید معاونت های شبکه و تجاری مخابرات منطقه اصفهان معرفی شدند.

سرپرستهای جدید معاونت های شبکه و تجاری مخابرات منطقه اصفهان معرفی شدند.

دو انتصاب جدید در مخابرات منطقه اصفهان

سرپرستهای  جدید معاونت های شبکه و تجاری مخابرات منطقه اصفهان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ، در مراسمی که در سالن جلسات ساختمان معاونت شبکه با حضور مدیر مخابرات منطقه و جمعی از معاونین و مدیران این مجموعه برگزار شد. طی احکام صادره محمد هیبتیان بعنوان سرپرست جدید معاونت شبکه و احمد شاه میرزائی بعنوان سرپرست جدید معاونت تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان معرفی شدند.

اسماعیل قربانی ، مدیر مخابرات منطقه اصفهان،  در این جلسه با اشاره به  اهمیت کار دو معاونت شبکه و تجاری گفت : با توجه به وسعت و اهمیت حوزه کاری دو معاونت باید با همت متعالی و جدیت نسبت به برنامه ریزی و فعالیت موثر در این دو حوزه زمینه را برای خدمت رسانی به مشترکین و هم استانی های عزیز  و به تبع آن کسب رضایتمندی آنان فراهم آوریم. امیدواریم با تغییرات صورت گرفته در حوزههای مدیریتی در،  آینده نزدیک شاهد ارتقاء بیش از پیش شاخصهای مخابراتی در منطقه اصفهان در تمامی حوزه های کاری باشیم.

 در این جلسه با اهدای لوح تقدیر از تلاشهای آقای هیبتیان در زمان تصدی مسئولیت  قبلی تقدیر و برای هر دو معاون در مسئولیت های جدید آرزوی موفقیت و بهروزی شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x