اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی

سرهنگ حسین ترکیان: اعتراف باند سارقان مسافرنما به ۳۸ فقره سرقت در اصفهان و نجف آباد

سرهنگ حسین ترکیان: اعتراف باند سارقان مسافرنما به ۳۸ فقره سرقت در اصفهان و نجف آباد

اعتراف باند سارقان مسافرنما به ۳۸ فقره سرقت

پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره ای که در پوشش مسافر اقدام به سرقت خودرو رانندگان مسافرکش می کردند درعملیات کارآگاهان پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار و اعتراف متهمان به ۳۸ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ” حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت راننده مسافرکش یک دستگاه خودروی سواری پراید مبنی بر اینکه ۳ نفر در پوشش مسافر وی را به بیرون از شهرستان برخوار هدایت کرده و سپس با تهدید سلاح سرد خودرو را سرقت و متواری شدند کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان با حساسیت ویژه ای پرونده این سرقت را پیگیری کردند.

وی افزود: کاراگاهان با انجام یک سری اقدامات ویژه و هوشمندانه خودروی مسروقه را در یکی از محله های شهرستان به صورت بلاصاحب کشف کرده و با بررسی های علمی و تخصصی هویت سارقان که غیر بومی و دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت، حمل مواد مخدر و شرارت بودند را به دست آورده و با اشرافیت بالا و پی جویی مجرمان سابقه دار سرانجام مخفیگاه آنان را مورد شناسایی قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی متهمان در مخفیگاه خود دستگیرو به یگان انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به ۶ فقره سرقت خودرو در پوشش مسافر و ۳۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده و ۵ مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کردند که این افراد نیز در شهرستان های اصفهان و نجف آباد شناسایی و توسط ماموران دستگیر شدند.

سرهنگ ترکیان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و گفت: به رانندگان مسافرکش توصیه می کنیم از سوار کردن افراد مشکوک که حالت طبیعی ندارند خودداری کرده و به پیشنهادهای وسوسه انگیز پاسخ ندهند و در صورتی که مسافری قصد تغییر مسیر ناگهانی را داشته و بخواهد مسیر را به سمت بیابان و بیرون از شهر هدایت کند به موضوع مشکوک شده و از ادامه مسیر خودداری کنید.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x