اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

نازلی عباسی عکاس در فلانور: عکاسان این نمایشگاه لزوما عکاس خیابانی نیستند اما در مقام یک فلانور از فضای شهری پیرامون خویش در معرض دید قرار داده اند.

عکاسی در فلانور

نازلی عباسی عکاس در فلانور: عکاسان این نمایشگاه لزوما عکاس خیابانی نیستند اما در مقام یک فلانور از فضای شهری پیرامون خویش در معرض دید قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، نمایشگاه گروهی عکس با عنوان ” فلانور” روز جمعه ۲۶ دی ماه در گالری نگاه افتتاح گردید. این نمایشگاه که توسط “نازلی عباسی” (عکاس و پژوهشگر ) گردآوری شده است شامل ۳۱ قاب عکس سیاه و سفید است که به مفهوم فلانور در عکاسی و ژانر عکاسی خیابانی می پردازد. فلانور یا به تعبیری پرسه زن مفهومی است که از زبان فرانسه به عاریت گرفته شده و توسط شارل بودلر و دیگر اندیشمندان به مفهوم مهمی در مدرنیته بدل گشت. در این نمایشگاه مواجهه ۲۷ عکاس با فضای شهری در قالب عکس سیاه و سفید به نمایش گذاشته شده است.

پوستر عکاس در فلانور

عکاسان حاضر در این نمایشگاه لزوما عکاس خیابانی نیستند اما به عنوان یک عکاس ودر مقام یک ” فلانور” مواجهه و مکاشفه ی خود از فضای شهری پیرامون خویش در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

عکاس در فلانور


عکاسان مدعو به نمایشگاه به ترتیب حروف الفبا عبارتنند از:
اسحاق آقایی، کاوه افرایی،جمشید بایرامی ، بابک برزویه ، جاوید تفضلی، امیر علی جوادیان، مرضیه خورسند، سعید دستوری، مجید دوخته چی زاده ، پرهام دیده ور ، مهدی روحبخش ، مسعود زنده روح کرمانی ، مزدک سپانلو، مجید سعیدی،نادر سماواتی ، آیین شاهرودی ، افشین شاهرودی ، محمد رضا شریف زاده ، آیتای شکیبا فر ، سیف ا… صمدیان ، کیارنگ علایی، حسن غفاری ، محمد فرنود، مهدی منعم ، امین نظری ، ساعد نیک ذات و آلفرد یعقوب زاده .
اختتامیه : ۱۵ بهمن
ساعات بازدید گالری همه روز ۱۲ تا ۶ بجز دوشنبه ها
بازدید از نمایشگاه و حضور در افتتاحیه با حفظ پرو تکل های بهداشتی برای عموم آزاد است.
آدرس : تهران، خیابان مطهری ، خیابان فجر ( جم) ، خیابان غفاری ، نبش لاجوردی ، پلاک ۶۴ ، گالری نگاه

علیرضا نیاکان

انتهای پیام

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x