اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر گیلان مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دکتر محمد امامی کورنده : حمایت و حضور فعال بانوان ورزشکار از برنامه های بنده برای حضور در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است

دکتر محمد امامی کورنده : حمایت و حضور فعال بانوان ورزشکار از برنامه های بنده برای حضور در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است

گفتگوی علیرضا نیاکان ، خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، با دکتر محمد امامی کورنده ، نامزد هیئت رئیسه ی فدراسیون فوتبال ایران

پایگاه خبری احوال نیوز ، محمد امامی کورنده ، جوان متعهد و متخصص در حوزه مدیریت و رسانه ، دانش آموخته ی دکترای مدیریت ورسانه ساکن تهران با اصالت گیلانی ، سابقه بیست سال فعالیت در سازمان های مختلف از جمله سازمان برنامه و بودجه کشور، صدا و سیما و مجلس شورای اسلامی، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، انجمن های علمی از جمله انجمن مدیریت استراتژیک ایران. انجمن بیوتکنولوژی، انجمن ژنتیک، انجمن ایمنی زیستی، انجمن مدیریت رسانه، انجمن روابط عمومی و سایر انجمن ها و همچنین سابقه فعالیت در حوزه های رسانه ای و مدیریتی در وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون های ورزشی، از جمله فدراسیون و هیات والیبال تهران، اتومبیل رانی، فدراسیون فوتبال، جانبازان و معلولان، فدراسیون گلف، شمشیر بازی که در حوزه رسانه فعالیت داشته است.

با تشکر از آقای دکتر محمد امامی کورنده که وقت خود را در اختیار پایگاه خبری احوال نیوز ، قرار دادند لطفا از انگیزه خود برای حضور در انتخابات هیئت رئیسه فذزاسیون فوتبال ایران بفرمایید.
انگیزه بنده برای حضور در انتخابات هیئت رئیسه بیشتر با دغدغه رفع سو مدیریت های پس از چهل ساله این انقلاب شکوهمند اسلامی در فدراسیون فوتبال است. هدف بنده جوانگرایی و حضور افراد متعهد ومتخصص در این حوزه است.

جدای از ازدحام جمعیت و شرایط ثبت نام حضور چهره های مطرح و سابقه دار و حرفه ای ورزش فوتبال و پیشکسوتان کشور در این انتخابات حائز اهمیت است.
اعتقاد دارم سو مدیریت و نبود تدابیر و راهبردهای موثر و مناسب در دهه های گذشته آسیب های جبران ناپذیری به بدنه ورزش کشور وارد کرده و سبب به هدر رفتن سرمایه های انسانی و سوختن استعدادهای ورزشی و فوتبالی ما شده حالا سال ها از سایر کشورها در زمینه رشد ورزش فوتبال عقب هستیم.

دغدغه اعضای هیات رئیسه دوران قبل بیشتر بر منافع شخصی خودشان بود تا حل مشکلات ورزشکاران و آینده فوتبال کشور. بنابراین با تعیین برنامه و باهدف کشف استعدادها و نگاه ویژه به ورزش بانوان و فراهم سازی عرصه ی حضور بیشتر بانوان در فوتبال به عنوان اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کردم.
.
این بخشی از دغدغه ها و احساس تکلیف و مسئولیت بنده بود. پرداختن به حواشی مربوط به فدراسیون و هیات رئیسه، حواشی نگاه های سیاسی به فوتبال، حواشی فشارهای نامحسوس وزارت ورزش و جوانان نسبت به انتخابات و تشکیلات فدراسیون ها بخشی از اقدامات آتی و برنامه های عملیاتی است.

تلاش برای حضور گسترده تیم های فوتبال و فوتسال در عرصه های بین المللی همگی قابل بررسی است و از جمله اهداف عالی بنده برای شرکت در انتخابات است.
نگاه بنده نگاه آینده نگر است و به برنامه های کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدت در اصول کارها اعتقاد دارم.

برنامه ریزی راهبردی برای توسعه فدراسیون فوتبال و جذب استعدادها و تربیت مربیان و پیشکسوتان، حضور گسترده تیم های فوتبال، فوتسال و قهرمانان ورزشی در عرصه های بین المللی و حمایت و حضور فعال بانوان ورزشکار از برنامه های بنده برای حضور در این دوره از انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است.

با تشکر از آقای دکتر محمد امامی کورنده که وقت خود را در اختیار پایگاه خبری احوال نیوز ، قرار دادند.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x