اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

محمد مجیری : قیمت بازارهای روز کوثر توسط ناظران مستقر کنترل و نظارت می شود

محمد مجیری مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان

محمد مجیری : قیمت بازارهای روز کوثر توسط ناظران مستقر کنترل و نظارت می شود

قیمت بازارهای روز کوثر توسط ناظران مستقر کنترل و نظارت می شود

محمد مجیری ، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت:

بازارهای روز کوثر زیر نظر شهرداری همواره سعی بر عرضه کالاهای با کیفیت و مناسب کرده و روزانه قیمت گذاری کالاها با نظارت ناظران و بازرسان کنترل می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، بازارهای روز کوثر با هدف شهروند مداری و مبتنی بر تامین مایحتاج و ارائه کالاهای مورد نیاز شهروندان در تمام ایام سال همواره سعی در سخت ترین شرایط اقتصادی و کمبودها بتواند بدون هیچ کم و کاستی کالاهای مورد نیاز را با قیمتهای مناسب و کیفیت بالا به شهروندان عرضه کند.

یکی از مهمترین مبنای تشکیل بازارهای روز کوثر  حمایت از اقتصاد خانوادهها است که بتواند با کالاهای تنظیم بازار به معیشت شهروندان کمک کند. قطعا رضایت از خرید به خصوص در مواقع بحرانی و کمبود برخی از کالاهای مورد نیاز یکی از اهدافی است که این  بازارها  دنبال می کنند تا مردم با خیال آسوده و آرامش بیشتری اقلام مورد نیاز خود را تامین کنند.

 شاید مهمترین تفاوت و موفقیت بازارها در مقایسه با سایر فروشگاههای عرضه کالا و استقبال مردم و اعتماد به خرید باشد. شهروندان استقبال خوبی از خرید از این بازارها  می کنند زیرا کالاهای مختلف را در سطح شهر قیمت گیری،  مقایسه و  سپس به بازارها مراجعه می کنند.

بازارهای روز کوثر با کمترین سود ممکن  خدمات ارائه می کنند خرید از این بازارها به نفع مصرف کننده نهایی است زیرا قیمتهای ارائه شده با درصد کم سود و با شرط کیفیت محصول عرضه می شوند.

 یکی دیگر از تفاوتهای دیگر  در فروشگاه های عرضه کالا نظارت روزانه توسط ناظران بهداشتی و دام پزشکی بصورت ثابت و سیار از مواد پروتئینی ،  غذایی است . مردم هر سوال یا اشکالی در عرضه محصولات وجود داشته باشد می توانند مستقیما با ناظرین مستقر در هر بازار مطرح کنند. چنانچه تخلفی در یکی از بازارها مبنی بر افزایش قیمت کالایا  مایحتاج مردم باشد دیده شود پیگیری و  برخورد می شود.

رویا مردانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x