آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی اردبیل استان اصفهان اقتصادی البرز ایلام بهداشت بوشهر بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه چهار محال و بختیاری حراسان شمالی حقوق بشر حوادث خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان دین و اندیشه زنجان سمنان سیاسی سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی هرمزگان همدان ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه یزد

ریاست کمیته بدنسازی و پرورش اندام در فراکسیون ورزش مجلس مشخص شد.

💢ریٔیس کمیته بدنسازى و پرورش اندام با حکم ریٔیس فراکسیون ورزش مجلسشورایاسلامی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از روابط عمومى فراکسیون ورزش مجلس در حکمی از سوی دکتر فروردین ریٔیس فراکسیون ورزش مجلس شوراى اسلامى، رضا تیرگر به عنوان ریٔیسکمیتهبدنسازیوپرورش_اندام” به مدت یکسال منصوب شد.

💢شایان ذکر است در حکم دکتر فروردین به مهندس تیرگر آمده است:
جناب آقاى رضا تیرگر
سلام علیکم
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند شما و به منظور کارآمدسازى فراکسیون ورزش در راستاى اهداف انقلابى مجلس یازدهم به موجب این حکم جنابعالى را به مدت یک سال به عنوان ریٔیس کمیته بدنسازى و پرورش اندام منصوب مى نمایم. امید واثق دارم که با استعانت از درگاه احدیت، در راستاى تحقق اهداف انقلابى مجلس یازدهم همچون شفافیت، کارآمدسازى و مردمى سازى تمام تلاش خود را به کار خواهید بست. همچنین توفیق جنابعالى را در راه خدمت به جامعه ورزشى کشور از خداوند منان خواستارم.
محمدمهدى فروردین
ریٔیس فراکسیون ورزش
.
💢پایگاه خبری احوال نیوز مسئولیت محول شده به مهندس تیرگر را تبریک گفته و با توجه به نیاز و اولویت ورزش درسلامتی احاد مردم شهید پرور ایران اسلامی و خاستگاه ورزش که از دل باشگاههای بدنسازی بوجود امده و در این چند ساله رشد زیادی داشته از مهندس تیرگر استدعا داریم توجه بیشتری به قهرمانان ،مربیان و باشگاهداران این رشته ورزشی برای حل مشکلات انها بخصوص در شرایط خاص دوران کرونا داشته باشند و نیازهای این قشر خدمتگزار را در مجلس مطرح کنند. مطمعنا در این مسیر هر کمکی از رسانه های این حوزه یا قهرمانان بخواهید با جان و دل در خدمت گزاری به میهن عزیزمان اماده و حاضر هستند.
و من الله توفیق ..


انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x