اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده فرهنگ و هنر مرکزی

ایرج مظفر معاون عمران شهری اصفهان: پیشرفت ۴۰ تا ۱۰۰درصدی پروژه ها

ایرج مظفر معاون عمران شهری اصفهان: پیشرفت ۴۰ تا ۱۰۰درصدی پروژه ها

پیشرفت ۴۰ تا ۱۰۰درصدی پروژه ها

ایرج مظفر ، معاون عمران شهری پیشرفت ۴۰ %تا ۱۰۰% درصد پروژه های رینگ چهارم شهر اصفهان  گفت: این پروژهها در قطعه نخست رینگ چهارم و شامل طرحهای

تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی

تقاطع غیرهمسطح آفتاب

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ایرج مظفر با اشاره به آخرین تحولات و  مهمترین پروژه عمرانی شهر که بعنوان یکی از  شاخص های شهرو  با مجموعه ای از طرح های عمرانی در حال تکمیل است.

این پروژه  از فروردین ماه ۹۸ آغازو دارای ۱۸ هزار مترمربع پل سازی ۵۰ هزار مترمربع فضای سبز و یک هزار و ۱۰۰ متر طول پل سازی می باشد.

پروژه شهید سلیمانی در ۵ پل غیرهمسطح ساخته می شودبا  ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه آزادسازی و برای اجرا نیز به یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به  بهره برداری برسد .

تقاطع غیرهمسطح آفتاب

 بعنوان یکی از بخش های رینگ حفاظتی است که در مرداد ماه سال جاری تکمیل و  مساحت کل آن  طرح ۲۱۰ هزار مترمربع است که چهار هزار و ۹۰۰ مترمربع آن به پل سازی اختصاص یافته است.  هزینه آزادسازی و اجرای تقاطع غیرهمسطح آفتاب را به ترتیب ۱۸۰ میلیارد ریال و ۷۸۸ میلیارد ریال عنوان  کرد برای این پروژه  ۷۸ هزار مترمربع فضای سبز پیش بینی شده است.

 میزان پیشرفت حلقه حفاظتی در کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم این مسیر دارای سه هزار متر طول با عرض ۷۶ متر و نیز دو پل غیرهمسطح است که تاکنون ۳۸ درصد آن ساخته شده است و  برای آزادسازی این مسیر یک هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال و برای اجرای آن یک هزار و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تامین اعتبار این طرح در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید .

 از قطعات دیگر مجموعه پروژههای رینگ چهارم  مسیر صفر تا چهار کیلومتر رینگ که  این مسیر دارای چهار هزار متر طول با عرض ۷۶ متر و دارای سه پل غیرهمسطح است که هزینه آزادسازی و اجرای آن به ترتیب دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است و زمان بندی آن در پایان نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد .

رویا مردانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x