آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی اردبیل استان اصفهان اقتصادی البرز ایلام بهداشت بوشهر بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه چهار محال و بختیاری حراسان شمالی حقوق بشر حوادث خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان دین و اندیشه زنجان سمنان سیاسی سیستان و بلوچستان شرق شمال صوت غرب فارس فرهنگ و هنر فیلم قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی هرمزگان همدان ورزشی یزد

عبد المهدی نصیرزاده از لیگ کشتی تا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

دور خیز نصیرزاده برای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از پایگاه خبری “ورزش سه“، عبدالمهدی نصیرزاده که در انتخابات فدراسیون کشتی با راهیابی به دور دوم و رقابت با علیرضا دبیر برای ریاست همه را شگفت زده کرد، در یک سال و نیم اخیر با دبیر در همان فدراسیون کشتی به عنوان رییس سازمان لیگ همکاری کرده است. او که در ماههای اخیر برای ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نام نویسی کرده، قرار است روز شنبه با ۷ کاندیدای دیگر در مجمع انتخاباتی این فدراسیون رقابت کند. 


رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی که با وجود شیوع کرونا در ماههای اخیر توانست بیستمین دوره لیگ های برتر کشتی آزاد و فرنگی را برگزار کند، درباره وضعیت فدراسیون پرورش اندام قبل از انتخابات گفت: یکی از معایب فدراسیون در سال های اخیر این بوده که تنها منبع درآمد خود را بر مبنای آموزش گذاشته، اما من معتقدم بدنسازی تبدیل به یک صنعت شده و اینطور نیست که فقط با آموزش بتوان در آن درآمدزایی کرد. همین موضوع باعث شده تا اعتبار کارت های مربیگری و ارزش مربیگری هم افت کند و این زیبنده فدراسیون نیست. ما می توانیم مثل کشورهای پیشرفته دنیا به واسطه برگزاری کمپ های تمرینی، دوره ها، نمایشگاهها و مسابقات بین المللی و حتی همگانی هم مخاطبان بدنسازی را افزایش دهیم و هم پای اسپانسرها را به این رشته باز کنیم. همچنین باید از پتانسیل رشته های نو و پرمخاطبی مثل فیتنس، فیزیک، پاورلیفتینگ و مچ اندازی هم استفاده کنیم. 


وی با اشاره به برنامه خود برای اصلاح ساختارسازمانی وایجاد ساختمان فیزیکی مناسب فدراسیون عنوان کرد: ساختمان فعلی فدراسیون زیبنده فدراسیونی همچون بدنسازی نیست و باید تغییراتی در این بخش بگیرد. 


نصیرزاده در رابطه با بحث هیات های استانی نیز گفت: ازجمله مهمترین برنامه های بنده در خصوص هیات های استانی تفویض اختیار بیشتر به هیات های استانی، اعزام نمایندگان هیات ها استانی در اعزام های برون مرزی در راستای افزایش انگیزش و توانمندسازی نیروهای انسانی فعال در استان ها، ایجاد آکادمی های بدنسازی در سراسر استان ها، کمک در راستای جذب حامیان مالی برای هیات های استانی و تدوین آیین ها و سیاست های اجرایی فدراسیون با در نظر گرفتن شرایط خاص هر استان محسوب می شوند.  


وی با اشاره به اینکه اصلی ترین تهدید پیش روی فدراسیون بدنسازی اعزام نمایندگانی با نام ایران اسلامی در مسابقات برون مرزی است، اضافه کرد: اولویت اصلی من سازمان دهی، نظارت وحتی بعضا حمایت در اخذ مجوز شورای برون مرزی  فدراسیون از این اعزام ها است. از سوی دیگر از مهمترین ضعف های فدراسیون بدنسازی سهم اندک این رشته ورزشی پرطرفدار در رسانه ها و به ویژه رسانه ملی است. اعتقاد راسخ دارم قلب هر سازمان ورزشی روابط عمومی آن می باشد. امیدوارم بتوانم با شناختی که به حیطه رسانه دارم با افزایش ساعت حضور این ورزش پر طرفدار در رسانه ملی پای حامیان مالی واسپانسرها را به این فدراسیون باز کنم.


نصیرزاده در خصوص فعالیت فدراسیون در بخش بین الملل نیز افزود: برای کسب کرسی های بین المللی موثر توسط نمایندگان ایران تلاش خواهیم کرد و از سوی دیگر به دنبال این خواهیم بود که رشته های زیر مجموعه فدراسیون بدنسازی به بازی های آسیایی، فیزو والمپیک اضافه شوند. میزبانی از مسابقات آسیایی و جهانی، معرفی مربیان نخبه ایرانی به سایر کشورها و برگزاری دوره های مربیگری وداوری بین المللی به میزبانی ایران از دیگر برنامه های بنده در این بخش است.


او که هم اکنون ریاست سازمان لیگ کشتی را برعهده دارد، در پایان گفت: ماههای زیادی است که فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به خاطر نداشتن رییس نتوانسته به خوبی کارهای خود را پیش ببرد. هم اکنون نیاز به انرژی مضاعفی در فدراسیون هست تا این عقب افتادگی ها جبران شود. امیدوارم روسای هیات های استانی و دیگر اعضای مجمع که نمایندگان جامعه چند میلیونی پرورش اندام هستند، بهترین تصمیم را در روز انتخابات بگیرند و واقعا به کسی رای بدهند که اعتقاد دارند می تواند باعث پیشرفت این رشته شود. در واقع این انتخابات می تواند نقطه شروعی برای پیشرفت چشمگیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام باشد.

پایگاه خبری احوال نیوز

مهدی وزیری خبرنگار

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x