اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دین و اندیشه سیاسی شرق شمال صوت غرب فرهنگ و هنر مرکزی ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تزئین کافوهای مخابراتی در اصفهان

مخابرات منطقه اصفهان در اقدامی ابتکاری از کافو های مخابراتی سطح شهر در راستای ارتقاء سطح سواد رسانه ای همشهریان استفاده نموده است. پایگاه خبری احوال نیوز

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری احوال نیوز و به نقل از  روابط عمومی مخابراتی منطقه اصفهان/

این مجموعه در راستای زیباسازی و استفاده بهینه از فضای موجود شهری با تزئین کافوهای مخابراتی با تبلیغاتی با محوریت سواد رسانه ای،گامی جدید و موثر در آگاهی بخشی جامعه برداشته است.

 کافوهای مخابراتی جعبه های بزرگ و فلزی موجود در سرتاسر شهر هستند که یکی از زیرساختهای مخابراتی می باشند که نقش مهمی در برقراری ارتباطات شبکه ثابت دارند.

زیباسازی نه تنها باعث طراحی بهتر شهری می‌شود بلکه الگوهایی خلاقانه برای استفاده از مکانهای شهری ارائه می‌دهند و به هویت‌هایی فیزیکی، فرهنگی و اجتماعی که یک جامعه را تعریف می‌کند توجه ویژه‌ای دارد.

 فرآیند زیباسازی شهری که بر پایه مشارکت شهروندان و سازمان ها صورت می‌گیرد منجر به ایجاد فضاهای عمومی مطلوبی می‌شود که نقش مهمی در افزایش آگاهی، سلامت، شادی و رفاه مردم ایفا می‌کند.

پایگاه خبری احوال نیوز

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x