اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی ورزشی

خرید ۳۰۰ میلیارد تومان رام قطار شهری برای اصفهان

۳۰ هزار نفر به ظرفیت جابجایی مسافران متروی اصفهان افزوده می شود پیوند دارک به کهندژ با احداث خط دوم مترو

قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان گفت:

 با خرید ۱۰ واگن جدید دیگر برای متروی اصفهان روزانه ۳۰ هزار نفر به ظرفیت جابجایی مسافران مترو افزوده می شود.

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری احوال نیوز و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان / قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به این هفته دو رام قطار خریداری شده است که به اصفهان می رسد تا به ناوگان قطار شهری اضافه شود وبا توجه به این موضوع، ۱۰ واگن به ظرفیت حمل و نقل مترو اضافه می گردد که به تعداد مسافران جابجا شده با مترو روزانه ۳۰ هزار نفر افزوده خواهد شد.

با  اشاره  به اینکه برای خرید این تعداد واگن ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است البته این کار سرفاصله زمانی قطارها را کاهش می دهد.

 تاکنون ۱۲ رام قطار در مسیر مترو داشتیم که معادل ۶۰ واگن است و اکنون به ۷۰ واگن افزایش یافته است که برای خرید واگن های بیشتر در تلاش هستیم تا شهروندانی که در مسیر قطار شهری هستند بتوانند از این وسیله ایمن و فاقد هرگونه آلودگی استفاده کنند. 

 امیدوارم تلاش نیروها در ساختن خط دوم مترو که با قدرت و سرعت در حال انجام است به ثمر بنشیند و شهروندانی که در مسیر شرق به غرب شهر هستند از مترو استفاده کنند.   

دو ورزشگاه برای شهروندان منطقه ۱۴ که منطقه ای کم برخوردار است در منطقه ۱۴ اجرا شده است که شهروندان می توانند از مزیت های آن برخوردار شوند.   

خط دوم مترو اصفهان دارک تا کهندژ را به هم پیوند می زند و عملیات ساخت ایستگاه های زینبیه، عمان سامانی، عاشق اصفهانی و لاله به صورت جدی در حال پیشرفت است.

همچنین پروژه های دیگر منطقه ۱۴شهرداری مانند ورزشگاه رستم و سهراب هر دو برای توسعه ورزش و استفاده مردم از این فضاها و تجهیزات، طراحی شده است.

پایگاه خبری احوال نیوز

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x