اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

علیرضا نصر اصفهانی: شرکت تفریحی سیاحتی سپاهان حدود ۸۰۰ میلیون تومان ماهانه هزینه دارد و این در حالی است که این مجموعه درآمدی نداشته و ضروری است مشکل این شرکت حل شود.

علیرضا نصر اصفهانی صبح یکشنبه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار ضمن قدردانی از زحمات پرستاران طی یک سال اخیر اظهار داشت: از این رو برای قدرانی از زحمات پرستاران حداقل می‌توان امشب را به عنوان شب یلدا بدون برگزاری دورهمی طی کنیم.

وی با اشاره به تعطیلی و کاهش درآمد شرکت تفریحی سیاحتی سپاهان ابراز داشت: در حال حاضر این مجموعه حدود ۸۰۰ میلیون تومان ماهانه هزینه دارد و این در حالی است که این مجموعه درآمدی نداشته و ضروری است مشکل این شرکت حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: از ستاد استانی مقابله با کرونا نیز درخواست داریم نسبت به بازگشایی مجموعه‌های تفریحی که در محل روباز فعالیت دارند، توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه معضل کم آبی چالشی بزرگ به ویژه در فلات مرکزی ایران است، اضافه کرد: اجرایی شدن مصوبات شورای عالی آب کشور امری ضروری است، هر گونه کوتاهی در زمینه انتفال آب باید برطرف شود در این زمینه محیط زیست، وزارت نیرو و مجلس باید همکاری داشته باشند.

علیرضا نصر اصفهانی گفت: استان‌های همسایه نیز با توجه به مصوبات ملی اخذ شده در زمینه انتقال آب همکاری کنند تا حل مشکلات آبی در کشور محقق شود.


رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان از افراد و نهادهایی که در دو روز گذشته برای ساماندهی کارتن‌خواب‌های شهر تلاش کردند، تقدیر کرد. کوروش محمدی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: در دو روز گذشته نهادهای مختلف ایثارگرانه برای ساماندهی کارتن‌خواب‌های زن و مرد شهر کمک ویژه‌ای کردند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: معاونت خدمات شهری، اداره کل رفع تخلفات و پیشگیری شهرداری و شهرداری مناطق ۱۰ و ۱۴ از سوی مدیریت شهری در این اقدام سهیم بوده‌اند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: نیروهای کلانتری ۲۷، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، نیروهای محلی، بسیج و فعالان اجتماعی حصه و گرمخانه و انجمن پایان کارتن‌خوابی امید نیز دیگر نهادهایی بودند که در این امر مشارکت داشتند.

وی ابراز امیدواری کرد: با این قبیل اقدامات شاهد رفع معضل کارتن‌خوابی برای همیشه در جامعه ایران اسلامی باشیم.

فهیمه کریمی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x