اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان : خریداری دو رام قطار برای متروی اصفهان / ۱۰ واگن به خط یک متروی اصفهان اضافه می شود

قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان : خریداری دو رام قطار برای متروی اصفهان / ۱۰ واگن به خط یک متروی اصفهان اضافه می شود

خریداری دو رام قطار برای متروی اصفهان / ۱۰ واگن به خط یک متروی اصفهان اضافه می شود

۱۰ واگن به خط یک متروی اصفهان اضافه می شود

پایگاه خبری احوال نیوز ، ممانعت از توسعه شهرک صنعتی محمودآباد برای حفظ سلامتی ساکنان ، قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان گفت: دو رام قطار برای متروی اصفهان خریداری کردیم که امروز با حضور رئیس جمهور بهره برداری می شود. اعتبار این کار ۳۰۰ میلیارد تومان است که با اضافه شدن این ۱۰ واگن به خط یک مترو، سرفاصله ها کمتر می شود.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در برنامه زنده رادیویی «شهر پرسشگر، شهردار پاسخگو

شب یلدا و روزهای پایانی پاییز در سال های گذشته چنین شبی، روزهای پر هیجانی برای مردم بود اما قطعا مردم با درک صحیح از وضعیت کنونی و نقشی که  در پاسداری از شرایط دارند باید یلدای امسال را متفاوت از سالهای گذشته برگزار کنند .

در طی این زمان  قراردادی با دولت منعقد کردیم و قرار شد ۷۰۰ دستگاه اتوبوس در شهر اصفهان بازسازی شودو ۱۸۹ اتوبوس در دست بازسازی  و پیش ازیکصد دستگاه اتوبوس بازسازی شد. 

در مورد کارگاه هایی که در مجاورت محله محمودآباد شهرک صنعتی محمودآباد و حسین آباد ساخته می شود از همین رو محیط زیست مردم این محله از این نظر آلوده شده و رفت و آمد کامیون ها برای آنها مشکلاتی ایجاد کرده است.

 و در مورد *زمین های ناژوان با کاربری کشاورزی حفظ می شود . حقوق اولیه شهروندی نباید قربانی اهداف دیگر شود و این مشکل در مراجع قانونی برای جلوگیری از توسعه در دست پیگیری است.

رویا مردانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x