اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

سرهنگ علی مرشد فریدنی فرمانده انتظامی بوئین ومیاندشت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره ای که با چک های جعلی قصد خرید دام را داشتند خبر داد

دستگیری اعضای باند ۴ نفره ای که با چک های جعلی قصد خرید دام را داشتند

سرهنگ علی مرشد فریدنی فرمانده انتظامی بوئین ومیاندشت ،از دستگیری اعضای باند ۴ نفره ای که با چک های جعلی قصد خرید دام را داشتند خبر داد

خرید دام با چک های جعلی

پایگاه خبری احوال نیوز ، فرمانده انتظامی شهرستان بوئین ومیاندشت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره ای که قصد خرید ۱۰ رأس دام با چک های جعلی به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال را داشتند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” علی مرشد فریدنی” با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت با اشرافیت و هوشمندی خود مطلع شدند اعضای یک باند ۴ نفره اقدام به خرید دام از دامداران با مبلغ بیش از رقم کارشناسی شده اقدام می کنند که در این خصوص به موضوع مشکوک شده و برای تحقیقات بیشتر و جامع تر وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات خود دریافتند افراد مذکور قصد خرید ۱۰ رأس گاو سنگین از یک دامدار به مبلغ بیش از رقم کارشناسی شده را دارند که بلافاصله در محل حاضر و طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد چک ارائه شده توسط خریداران جعلی است.

فرمانده انتظامی شهرستان  بوئین و میاندشت با بیان اینکه متهمان قصد داشتند دام ها را به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خریداری کنند گفت: تحقیقات صورت گرفته نشان داد متهمان از خودکار با جوهر نامرئی در نوشتن چک استفاده کرده بودند که طی چند روز در اثر گرما از بین می رفت.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری و تحویل متهمان به مراجع قضائی بیان کرد: از این افراد تعدادی دسته چک جعلی با امضا و تاریخ خورده آماده مصرف، خودکار با جوهر نامرئی که براثر گرما از بین می رود، تعدادی تراول جعلی واسناد هویتی جعلی کشف شده است.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x