اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

محمود حسینی: جمیع قراردادهای کارکنان شهرداری بعد از سه سال پیگیری، اجرایی و هماهنگ سازی ، توزیع عادلانه پرداخت ها و مزایا بین پرسنل اجرا می شود

محمود حسینی: جمیع قراردادهای کارکنان شهرداری بعد از سه سال پیگیری، اجرایی و هماهنگ سازی ، توزیع عادلانه پرداخت ها و مزایا بین پرسنل اجرا می شود

پایگاه خبری احوال نیوز ، محمود حسینی مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت : تجمیع قراردادهای کارکنان شهرداری بعد از سه سال پیگیری، اجرایی می شود و هماهنگ سازی ، توزیع عادلانه پرداخت ها و مزایا بین پرسنل اجرا می شود .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان ،محمود حسینی با اشاره به تلاش ها و پیگیری اداره کل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان و کمک های اعضای شورای اسلامی شهر شهردار اصفهان و ،ساماندهی کارکنان شرکتی شهرداری  طی سه سال گذشته  قرارداد کارکنان شرکتی در حداکثر دو شرکت تجمیع و طی کردن مراحل بعدی برای ساماندهی آسان تر شد.

این کار با سختی زیاد همراه بود و اتفاق ارزشمندی برای کارکنان تأمین نیرو شهرداری است.

 پایان سال گذشته به چهار شرکت رسیدودر سال جاری نیز به دو شرکت خواهد رسید.

 این تصمیم پرداختها ی به کارکنان هماهنگ و رفاهیات به صورت عادلانه تر توزیع خواهد شد .

هدف از  انتخاب شرکت های طرف قرارداد دو شرکت شهر و کار با ۲۵ درصد و نیک اندیش با ۱۰۰ درصد سهم شهرداری، بعد از طی مراحل قانونی برنده مناقصه شدند.

 مزایای این تصمیم بهبود پرداخت ها و نوع قرارداد کارکنان  حذف از تاخیر پرداخت، وافزایش امنیت شغلی و ارتقاء کارکنان نسبت به گذشته در شهرداری است.

 از نظر مالکیت شهرداری بر این دو شرکت به واسطه سهم بیش از ۹۹ درصدی در شرکت نیک اندیش، و عقد قرارداد بااین شرکت که دارای اولویت باشد تفاوتی بین این دو شرکت و نیروهای تامین شده آن وجود ندارد و اصل این طرح بر مبنای عدالت کاری بین نیروهای تامین نیرو اجرا شده و نظم اداری را به همراه خواهد داشت.

رویا مردانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x