اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

سردار مجمد رضا میر حیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان فردا در سامانه ۱۹۷ به مشکلات مردم رسیدگی می کند

 سردار مجمد رضا میر حیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان فردا  در سامانه ۱۹۷ به مشکلات مردم رسیدگی می کند

پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ، گفت: فرمانده انتظامی استان اصفهان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فردا در سامانه ۱۹۷ حضور یافته و از طریق ارتباط مستقیم تلفنی به مشکلات شهروندان در حوزه نظم و امنیت رسیدگی می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” ایرج محمدی” با اعلام این خبر گفت: در ادامه سلسله جلسات  ارتباط مستقیم مسئولان ناجا با مردم،  فردا دوشنبه ۲۴ آذر ماه ، سردار” محمدرضا میرحیدری”، فرمانده انتظامی استان اصفهان به همراه معاونان خود در سامانه ۱۹۷ حضور می یابد.

وی افزود: بر این اساس شهروندانی گرامی مشکلات، سوالات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات و یا تقدیر از عملکرد کارکنان،  در حوزه وظیفه عمومی، راهنمایی و رانندگی، اماکن، گزینش و استخدام و سایر حوزه های مرتبط با نیروی انتظامی را می توانند طی تماس تلفنی با شماره ۱۹۷ به صورت مستقیم با فرمانده انتظامی استان و یا معاونان این فرماندهی مطرح کنند.

سرهنگ محمدی، خاطر نشان کرد: زمان ارتباط تلفنی شهروندان با فرمانده انتظامی استان اصفهان و معاونان این فرماندهی روز دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح خواهد بود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این جلسه فرمانده انتظامی استان، دستورات لازم را به صورت مستقیم در خصوص مشکلات شهروندان صادر کرده و در اسرع وقت نسبت به پیگیری و رفع این مشکلات اقدام خواهد شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در راستای  جلوگیری از انتقال ویروس کرونا حضور شهروندان در سامانه ۱۹۷ تنها در صورت ضرورت امکان پذیر خواهد بود و به همراه داشتن ماسک توسط مراجعان نیز ضروری است اما با این حال از شهروندان تقاضا می کنیم که به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران تنها از طریق تماس تلفنی مسایل و مشکلات خود را مطرح کرده و از مراجعه حضوری به سامانه ۱۹۷ خودداری کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x