اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان: رمز موفقیت یک مجموعه به روز بودن حوزه های متصدی مباحث مالی آن است

ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان: رمز موفقیت یک مجموعه به روز بودن حوزه های متصدی مباحث مالی آن است

ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان: رمز موفقیت یک مجموعه به روز بودن حوزه های متصدی مباحث مالی آن است. در جلسه ایی که  با حضور عوامل حوزه مالی مطرح شد مدیریت و انضباط مالی در الویت فرایندها بیان شد

ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان  در جلسه با عوامل حوزه مالی معاونت مالی و پشتیبانی با اعلام این مطلب گفت: باید با تمام توان حوزه مالی برای بروز رسانی کلیه حسابها در راستای تحقق انضباط مالی، به کار بسته شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ،به نقل از شرکت مخابرات اصفهان ،ناصر مشایخی، رمز موفقیت یک مجموعه را به روز بودن حوزه های متصدی مباحث مالی آن دانست و تهیه گزارشات و صورت های مالی،نظارت بر جزئیات مالی،تسلط بر قانون و جوابگویی به مشکلات قانونی، و یافتن راههای کاهش هزینه ها و افزایش درآمدها مهم ترین پارامترهای یک حوزه مالی دانست که باید در مخابرات اصفهان به معنای واقعی تحقق یابد.

حوزه مالی همیشه به منزله بازوی مدیریت یک مجموعه بوده که می‌تواند با مشورت موثر،مدیریت را در اتخاذ تصمیمات مالی درست یاری دهد.

این جلسه که با حضور معاون مالی پشتیبانی و عوامل این حوزه برگزار شد،حضار به ارائه گزارش و بحث و تبادل نظر در مورد بهترین راهکارهای موجود برای حل و فصل مسائل مالی منطقه پرداختند.

رویا مردانی

انتهای پیام / *

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x