اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث مرکزی

دستگیری عامل آتش زدن خودرو ها در محله های اصفهان که صراحتاً به آتش سوزی خودروها اعتراف کرد

دستگیری عامل آتش زدن خودرو ها در محله های اصفهان که صراحتاً به آتش سوزی خودروها اعتراف کرد

دستگیری عامل آتش زدن ۳ خودرو در اصفهان

پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از دستگیری عامل آتش زدن عمدی ۳ دستگاه خودروی سواری که بازتاب این عمل مجرمانه در فضای مجازی باعث ایجاد احساس نا امنی در بین شهروندان شده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” حسین ترکیان” گفت: در پی وقوع آتش سوزی عمدی ۳ دستگاه خودروی سواری بنز الگانس، پژو ۲۰۶ و پراید در یکی از مناطق شهر اصفهان و شکایت مالکان خودروها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه تصاویر و فیلم این آتش سوزی در فضای مجازی انتشار یافته و این موضوع باعث ایجاد جو روانی منفی و احساس نا امنی در بین شهروندان شده بود با سرعت و شتاب بیشتری پیگیری و نهایتاً با اقدامات علمی و تخصصی دقیق و استفاده از پایش های تصویری هویت عامل اصلی این آتش سوزی عمدی که راننده یک دستگاه خودروی سواری تیبا بود مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم اهل و ساکن یکی از شهرستان های استان تهران است که کارآگاهان با هماهنگی و اخذ نیابت قضائی به محل سکونت فرد مذکور رفته و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی اصفهان منتقل کردند.

سرهنگ ترکیان تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته صراحتاً به آتش سوزی خودروها اعتراف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را اختلاف با مالک خودروی پراید عنوان کرد. این مقام انتظامی بیان کرد: با تنظیم شکایت از سوی مالکان خودروهای آتش گرفته پرونده تکمیل و متهم برای رسیدگی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x