آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

کمیته سیاسی و گفتمان سازی جبهه ایستادگی اصفهان -ارس قطعه ای از سرزمین آریایی و مهد آرامش من

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز کمیته سیاسی و گفتمان سازی جبهه ایستادگی اصفهان در پی شعر خوانی ابلهانه رییس جمهور ترکیه، رجب طیب اردوغان با سابقه ای پر مناقشه این رییس جمهور با همسایگان بیانیه ای صادر نمود :

به ارس می نگرم همچون رگی که در جان و تن من ریشه دوانیده است. به ارس می نگرم و آتورپات قهرمان را می بینم که دلاورانه در مقابل اسکندر ایستاده است، تا خطه ای از سرزمینم ایران را در برابر دژخیمان نگاه دارد.
ارس قطعه ای از سرزمین آریایی و مهد آرامش من. آری من هم قبول دارم که پاره تنم را نابکاران ملعون جدا کردند لیک من فریاد میزنم؛ آن را به ما بازگردانید .
آذربایجان پاره ای از وطن من است که آن را به هیچ اجنبی عثمانی، روس و تزار نخواهم داد .
سرای من پر از شیرانی دلاور است همچو آرش،همچو احمد، همچو قاسم که از آن داعش ملعونتان جز خواری و ذلت برایتان باقی نگذاشتند. بدانید هر نابخردِ نادانی، به طمع از مرز خاکم بگذارد سرش را به ارمغان جا خواهد گذاشت .
خاطرتان هست که فرزندان غیورم یعنی سید محمد راثی هاشمی، عبدالله شهریاری، ملک محمدی که چگونه ارتش تا بن دندان مسلح سرخ را زمین گیر کردند. خون همان دلاوران در رگ فرزندان این مرز و بوم است .بعید می دانم بخواهید آن را تجربه کنید.
🔹و اما ای هم وطن عزیزم؛
بدان و آگاه باش دسیسه ای در پیش است. مراقب باش تا خواب خوش کفتارها تاویل نگردد. مارا به تفرقه و فتنه نوید می دهند . شرم است اگر کالای خریده شود که باعث فربه شدن دشمن مکارکشورم گردد.
⭐⭐ من و تو دیگر کالای ترکیه ای نخواهیم خرید ⭐⭐
همه با هم یکصدا منتظر می مانیم تا ببینم کدام فکر پلید جرات عبور از مرز سرزمینم را به خود خواهد داد تا در خونش غسلش دهیم .
زنده باد ایرانم زنده باد جای جای سرزمینم، زنده باد ملتم همه و همه از ترک، لر، عرب،عجم، بلوچ، کرد
زنده باد سرزمینم ایران سرزمین دلیران…
🔹ترک تازی در زمـیـن آتـــــــــروپـات و مـادها
بازی موش و دم شیـر ژیـــــان آید به یاد..
نام آذربایجان و مــــــــردم آن پارسی‌ست
وصله‌ی ترکی زدن از ناکســان آید به یاد

کمیته سیاسی و گفتمان سازی جبهه ایستادگی اصفهان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x