اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی ورزشی

تجلیل از مدال اوران المپیکی و پاراالمپیک توسط استاندار اصفهان با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک کیکاوس سعیدی

 تجلیل از ورزشکاران استان اصفهان که شانس کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک دارند با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در آئین تجلیل از سهمیه دار پارالمپیک استان اصفهان و سایرقهرمانی که شانس کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک را دارند در حضور عباس رضایی استاندار اصفهان گفت: در ستاد عالی بازی‌ها با حضور وزیر ورزش و جوانان آیین نامه ای پیرامون پاداش‌ها تدوین شده است که بر اساس آن اقدام خواهد شد و هر قهرمانی که مدال کسب نماید بلافاصله پاداش آن‌را به صورت نقدی پرداخت خواهد شد.

دکتر سعیدی با بیان اینکه ورزش می‌تواند مناسبات بین المللی را تقویت کند افزود: ورزش قادر است با تمام مردم با زبان، ادیان و نژادهای مختلف گفت و گو و مناسبات بین المللی را تقویت کند. امروزه به ورزش به عنوان سرگرمی نگاه نمی‌کنند و دولت‌ها و حکومت‌ها در ورزش سرمایه گذاری کلان می‌کنند، زیرا توانایی نقش آفرینی در عرصه‌های ملی و بین المللی دارد، دولت‌ها اکنون تلاش می‌کنند با میزبانی مسابقات ورزشی از جمله المپیک اقتدار ملی خود را نشان دهند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک افزود: اگر ما بتوانیم با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود مردم را به سمت ورزش سوق دهیم و قله ورزش را به آن‌ها نشان دهیم قطعا هم در حوزه توسعه ورزش همگانی و هم در بخش قهرمانی و ایجاد اقتدار ملی در میادین ورزش دنیا موفق خواهیم شد.

وی با بیان اینکه بازی‌های المپیک تحت هر شرایطی با رعایت سناریوهای محتمل پیش بینی شده است، گفت: تلاش ما این است که کاروان مقتدری را به بازی‌های المپیک اعزام کنیم، تاکنون ۵۲ سهمیه اخذ کردیم و از افرادی که شانس کسب سهمیه دارند حمایت خواهیم کرد.

کیکاوس سعیدی در پایان بیان داشت: سید عبدی افتخاری مشاور کمیته المپیک نیز در این مراسم باشکوه گفت: استان اصفهان مهد ورزش ایران است و پیشکسوتان، بزرگان، قهرمانان و مدیران ورزشی خوبی در این استان هستند، با توجه به هدایت، راهنمایی و جهت‌دهی استان اصفهان در توسعه حوزه های ورزش همگانی و قهرمانی تلاش داشته است.

وی با بیان اینکه روزهای روشنی در آینده پیش روی ورزش استان اصفهان خواهد بود، افزود: در راه توسعه ورزش توجه خاص به رده پایه از دیگر توقعات ماست، با توجه به استعدادیابی در رشته‌های مختلف استان اصفهان صاحب جایگاه می باشد و در عرصه‌های جهانی، آسیایی و المپیک پرچم‌دار است. مهدی وزیری خبرنگار

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x