اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

محمد اخلاق‌پورمدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ای علم و فناوری: ۱۰ برنامه به مناسبت نکوداشت هفته ملی پژوهش و فناوری در اصفهان

به همت آموزشگاه علم و فناوری برگزار می شود: ۱۰ برنامه به مناسبت نکوداشت هفته ملی پژوهش و فناوری در اصفهان
مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ای علم و فناوری با اعلام این خبر گفت: به منظور گرامیداشت هفته ملی پژوهش و فناوری، از ۱۵ لغایت ۲۵ آذرماه سال جاری، اجرای ۱۰ برنامه پژوهشی، مهارتی و فناوری، باحضور مسئولین، اساتید و متخصصان برنامه‌ریزی شده که هر روز از ساعت ۱۶:۰۰ به ‌صورت مجازی و زنده از طریق سایت stskill.ir قابل دسترس است.
محمد اخلاق‌پور با اشاره به حضور و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزش عالی استان در اجرای این ویژه برنامه، از موضوعات و سخنرانان این رویداد نام برد و مهمترین این موارد را به شرح ذیل عنوان نمود:
یکشنبه ۱۶ آذر- دکتر آرش شاهین، عضو هیأت علمی و مدیرگروه پژوهشی مدیرت کیفیت و مدیر ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه اصفهان، با موضوع: نوآوری باز و جمع‌سپاری، زمینه‌ساز مشارکت فراگیر در حل مسائل جامعه.
دوشنبه ۱۷ آذر- مهندس عباس مهدیان، معاونت آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با موضوع: پژوهش در آموزش فنی و حرفه‌ای غیررسمی.
سه‌شنبه ۱۸ آذر- مهندس محمد اخلاق‌پور، مؤسس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای علم و فناوری با موضوع: مدیریت یادگیری و آموزش الکترونیکی.
چهارشنبه۱۹ آذر- دکتر فائزه تقی‌پور، عضو هیأت علمی و مدیرگروه علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با موضوع: پژوهش در محتوای پیام ارتباطی و دکتر عباس زمانی، مدیر گروه ارتباطات موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو با موضوع: پژوهش در ارتباطات و توسعه.
پنج‌شنبه ۲۰ آذر- مهندس محمد اطرج، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان با موضوع: توسعه اقتصاد دیجیتال.
جمعه ۲۱ آذر- مهندس مهدی عباس‌زاده، مدرس و مشاور کارآفرینی با موضوع: پژوهش در رفتار کارآفرینان و کارجویان (شما برای کدامیک آماده می‌شوید؟).
شنبه۲۲ آذر- دکتر فریده روشن، رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با موضوع: اصفهان شهر خلاق.
یکشنبه۲۳ آذر- دکتر سعید سامانی مجد، رئیس مرکز تحقیقات بهین آب زنده رود با موضوع: شهر هوشمند.
دوشنبه ۲۴ آذر: دکتر مرتضی نصوحی، مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با موضوع: تحقق اصفهانی سرآمد با پژوهش، خلاقیت و به‌کارگیری فناوری‌های نوین.
شایان ذکر است آیین افتتاحیه نکوداشت هفته ملی پژوهش و فناوری با حضور دکتر کورش محمدی، رئیس کمیسیون اجتماعی و ومحیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان، دکتر حسین یقینی، چهره ماندگار تاریخ و هنر اصفهان، دکتر حسین مصلی نژاد، رئیس اداره مؤسسات کارآموزی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان محمد اخلاق‌پور، مؤسس و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ای علم و فناوری، دکتر عباس زمانی، مدیرگروه علوم ارتباطات موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو، عبدالحسین جعفری، پیشکسوت روزنامه‌نگاری و رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان و جمعی از کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در محل آموزشگاه فنی و حرفه‌ای علم و فناوری برگزار گردید.
در آئین افتتاحیه این رویداد، دکتر کوروش محمدی، رئیس کمیسیون اجتماعی و ومحیط زیست شورای اسلامی شهر ، درخصوص پژوهش در کارکردهای اجتماعی و دکتر حسین یقینی، چهره ماندگار تاریخ و هhttps://www.ahvalnews.irنر اصفهان، درخصوص تاریخ، پژوهش و اصفهان در راستای تقویت و تشویق جامعه نسبت به رفتار پژوهش محورمطالبی را ارائه نمودند.
این برنامه تا ۲۵ آذرماه سال جاری و اختتامیه رویداد، هر روز راس ساعت ۱۶ به صورت مجازی از طریق stskill.ir قابل مشاهده و دسترسی می باشد.

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x