اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ناصر مشایخی ، سرپرست مخابرات اصفهان،منتخب هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای استان شد

ناصر مشایخی ، سرپرست مخابرات  اصفهان،منتخب هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای استان شد.

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان ،در ششمین انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه ای استان،  بعنوان عضو هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای انتخاب شد.

به گزارش خبر نگارپایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از شرکت مخابرات اصفهان در این انتخابات که از سال ۸۴ تاکنون هر سه سال یکبار برگزار شده و  ششمین دوره آن ۱۳ آذرماه ۱۳۹۹ به صورت الکترونیکی و از طریق فناوری بلاک چین با شرکت بیش از ۸۰ درصد واجدین شرایط  برگزار شد، ناصر مشایخی ، سرپرست مخابرات منطقه اصفهان توانست با حمایت و رای بالای رای دهندگان به جمع هیات مدیره این انجمن راه یابد.

 سازمان نظام صنفی رایانه‌ای : شامل سه بخش از اعضای حقوقی، مشاوره‌ای و فروشگاهی است که در این دوره ۱۲ نفر در حوزه حقوقی، دو نفر در حوزه فروشگاهی و دو نفر در بخش مشاوره‌ای به عنوان هیئت مدیره جدید سازمان معرفی شدند . در این انتخابات ۲۴ نامزد در بخش شرکتی، پنج نامزد در بخش فروشگاهی، ۵ نفر در بخش بازرسی و ۷ نامزد در حوزه مشاوره برای حضور در انتخابات به منظور انتخاب بعنوان هیئت‌مدیره اعلام آمادگی کردند که در بین آنها، افراد شاخص ناآشنا و باتجربه ای حضور داشتند.

این موفقیت را به ایشان، شرکت مخابرات ایران و همکارانمان در مخابرات منطقه اصفهان تبریک عرض می نماییم.

رویا مردانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x