اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر: ۱۴ کشف ۲۱۶ میلیارد لوازم گرمایشی احتکاری در اصفهان و پلمپ انبار های مذکور

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر: ۱۴ کشف ۲۱۶ میلیارد لوازم گرمایشی احتکاری در اصفهان و پلمپ انبار های مذکور

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر: ۱۴ کشف ۲۱۶ میلیارد لوازم گرمایشی احتکاری در اصفهان و پلمپ انبار های مذکور

پایگاه خبری احوال نیوز ، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع لوازم گرمایشی احتکار شده به ارزش ۲۱۶ میلیارد ریال در عملیات نصر ۷۹ ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای مقابله جدی و قاطعانه با محتکران کالاها و اقلام مورد نیاز جامعه که در شرایط خاص کرونایی کشور باعث ایجاد نوسان در قیمت ها و برز مشکلات عدیده برای مردم می شوند عملیاتی تحت عنوان نصر ۷۹ در فرماندهی انتظامی استان اصفهان طراحی و توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: ماموران  در این عملیات با هوشمندی و اشرافیت خود از وجود کالاهای احتکاری در یک انبار مطلع و موضوع را به صورت ویژه  در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: ماموران پس از انجام هماهنگی های لازم با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و ماموران اداره تعزیرات حکومتی از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه اقدامات صورت گرفته انواع لوازم گرمایشی شامل ۲۹۰ دستگاه پکیج، ۱۶۸ دستگاه اسپلیت، ۱۱ هزار و ۱۹۷ پره رادیاتور، ۶۹۰ دستگاه مشعل گاز و ۴۲۹ دستگاه رادیاتور برقی کشف شد.

وی گفت: براساس اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه در این عملیات ۲۱۶ میلیارد ریال ارزیابی شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه انبار مذکور و موجودی آن در سامانه انبارهای اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده و هیچ گونه خروجی از انبار طی ماه های گذشته صورت نگرفته اظهار داشت: با محرز شدن احتکار بودن کالاهای مکشوفه طی حکم مقام قضائی انبار مذکور پلمب و مالک آنها نیز با تشکیل پرونده برای رسیدگی قانونی به اتهامات خود به مرجع قضائی تحویل شد.

سرهنگ هاشمی فر با تاکید بر تداوم این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس اظهار داشت: شناسایی و برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز می خواهیم که در صورت اطلاع از فعالیت های مجرمانه موضوع را با ارائه اطلاعات کامل از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع ماموران پلیس برسانند تا در اسرع وقت با این گونه افراد بر خورد قانونی صورت گرفته و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شود.

محمد امین اقصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x