اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

مهتاب عسکری بازیگر: چقدر من احساس گرمی و غرور و بزرگی می کنم که در کنار این آدم ها نفس می کشم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، دل نوشته مهتاب عسکری ، نویسنده و کارگردان عرصه ی نمایش تآتر و بازیگری که بسیار زیبا در رثای شهید ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته و شهید دانشمند هسته ای در راه آرمان های بلند الهی که در تاریخ هفتم آذر ماه ۱۳۹۹ به دست ناپاکان صهوینیست کودک کش گفته شده است. گرامی باد انشاالله این شهادت ها بتواند افرادی که بصیرت ندارند را بینا کند تا چشم شان به دست دشمن نباشد ودشمن را دوست نگیرند.

دل نوشته
داستان جریان حق و باطل از هابیل و قابیل آغاز شد وتا امروز ادامه دارد و تا پایان جهان نیز به عنوان یک امر یا تقدیر قطعی به همراه انسان خواهد بود . حکایت خیر وشر و انسان خوب وانسان بد . قصه دایمی مبارزه انسان با انسان در صحنه زندگی . و آنچه این مبارزه را زیباتر میکند زیبایی نقش خوبی و زشتی پلیدی و پلشتی ست . صحنه ای به بزرگی همه دنیا . به وسعت همه عصر ها و یا حضور همه آدم های تاریخ . از نینوا تا فلسطین . لبنان . شام . یمن و ایران . از ذبیح ال یحیای پیامبر تا ثارالله حسین سیدالشهدا (ع) و از حسین تا چمران و سلیمانی و فخری زاده ها .


و چه زیباست زیبایی انسان در لباس پاکی و پاکدامنی . و چقدر من احساس گرمی و غرور و بزرگی میکنم که در کنار این آدم ها نفس می کشم . زندگی کرده ام و از عشق و معرفت شان بهره مند گشته ام . چه نمایشی زیباتر از این ! وچه نقشی والاتر از این . وصد حیف که در این بازی بزرگ من فقط مخاطب باشم . کاش می توانستم در کنار بازی بزرگان من نیز نقشی ماندگار داشته باشم .
مهتاب عسکری
نویسنده کارگردان بازیگر

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x